Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard Problemen met wtfaccessories.com ??

    Hey,

    Ik weet dat het hier niet op z'n plaats staat, maar ik heb geen idee waar het wel zou moeten, bij deze kan een mod me misschien helpen?

    Maar dan nu mijn echte vraag; ik bestelde vorige week dinsdag (9/04) een adaptor en een pedaal via http://www.wtfaccessories.com/store_closed.html , alles ging perfect, en ik kreeg meerdere mails met de bevestiging van mijn order.
    Sinds een dikke week is de site echter niet meer bereikbaar 'Website maintaince', leuk trouwens hoe ze maintenance schrijven.
    Als ik me het goed herinner, dan zou de verzending 10-15 dagen duren, maar vandaag is het dus ook wel zover...

    Mijn vraag was dus, is er iemand die ervaring heeft met deze site, en weet dat dit normaal is, of hang ik eraan?

    Tim

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Als het USA is kan het wel een tijdje onderweg zijn , dan ligt jou pakket waarschijnlijk bij de douane , kan zomaar een maand duren.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Als je het niet vertrouwt, stuur je ze toch een mail? Dat staat erbij in de link die je geeft.. Maar idd, zoals Hendriks aangeeft, soms kunnen pakketjes lang bij de Douane liggen. Ik zou nog ff 2 weekjes wachten..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  4. #4

    Standaard

    Wel, ik heb al een mail gestuurd, maar die blijft onbeantwoord.
    Ook het postbedrijf (HK Post) die de verzending verzorgt, antwoord enkel met een standaard bericht. Hierin zeggen ze dat ze de mail goed ontvangen hebben en snel zullen antwoorden, tevergeefs...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Dan nog is het vrij kort voor de meeste standaardverzendingen uit de USA. Stewmac enzo hebben grote contracten en die worden vrij snel bezorgd, maar kleinere bedrijfjes versturen vaak standaard en dat duurt nu eenmaal wat langer. Ik heb ook wel eens 4 weken moeten wachten.. En postbedrijven zijn altijd slecht te bereiken, dus dat zegt ook niet alles! nog ff geduld..

    En als ze over de kop zijn... Dikke pech, maar daar zou ik niet van uitgaan..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Pakketje ligt nu bij een ambtenaar die gaat uitrekenen hoeveel je nog moet betalen aan de vrienden van de fiscus en daar heeft hij een paar weken voor nodig.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Een webshop die al een week bezig is met server onderhoud.., en dus geen omzet... uhm...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Misschien heb ik het mis maar dit lijkt op een dropshipping bedrijfje (lees "iemand met een laptop") dat zelf niets op voorraad heeft en alleen maar "doorstuurt" .

    HK post is Hongkong Post....

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    HK post is Hongkong Post....
    Een aantal van die webshops zitten inderdaad niet in de USA maar in China (Pedaldeals, MarcMart). Is je Paypal wel afgeschreven of staat de transfer nog op 'pending / in behandeling'?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top