Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25
  1. #1

    Standaard Welke Humbucker in Squier Strat?

    Goedemorgen allen,

    Ik ben hier net nieuw en weet niet of dit goed hier staat, maar ik heb even een vraag.

    Ik heb een Squier Stratocaster uit zo'n beginnerspakket. Nu wil ik hem graag voor niet al te veel geld upgraden.
    Ik zou graag wat meer een scheurgeluid aan mijn gitaar willen geven, zodat mijn gitaar wat veelzijdiger is.
    Ik hoop dit te bereiken met een humbucker, nu vroeg ik mij af welke ik het beste kan nemen, voor een niet al te hoge prijs. Denk aan maximaal 50 euro.

    Ik heb de slagplaat al even van mijn gitaar gehaald en zag dat er plek voor een humbucker was, zonder in de gitaar zelf te vrezen.

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik had al even de zoekfunctie gebruikt, maar die gaf niet het antwoord wat ik zocht.

    Alvast bedankt.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik heb er ooit een GFS VEH in gehad. Die kan ik je erg aanraden. Ook deze lijkt me niet verkeerd.

  3. #3

    Standaard

    Dat ziet er goed uit!

    Ik kwam ook deze nog tegen, wel echt superbudget, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee?
    http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/...ws/reviews.htm

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gozer Bekijk bericht
    Dat ziet er goed uit!

    Ik kwam ook deze nog tegen, wel echt superbudget, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee?
    http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/...ws/reviews.htm

    Zou het niet doen. Er staat niet bij wat voor magneten erin zitten en hoeveel output ze hebben. Voor dat geld denk ik keramische elementen. Blijft een grote gok.

    Dan liever deze of voor wat meer geld een echte seymour duncan

    Let op. Als je de humbucker ook als enkelspoels wil gebruiken moet ie 4 draadjes hebben (4 conductor). Die ene van MP heeft dat niet!.
    Laatst gewijzigd door Napoje; 16 april 2013 om 13:59

  5. #5

    Standaard

    Dan ga ik voor wat beters dan die van Conrad. Had er al niet veel van verwacht. Ik koop ze gewoon liever nieuw, dus die GFS of die andere die je liet zien lijken me wel wat. Ik zal er dan denk ik ook direct een andere slagplaat bij kopen om het goed te laten passen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    deze is ook leuk voor zijn geld als je wilt scheuren. voordeel is dat je onder de € 22 blijft en geen invoerrechten hoeft te betalen.
    Laatst gewijzigd door Napoje; 16 april 2013 om 14:03

  7. #7

    Standaard

    Lijkt me een prima ding, als die nou ook nog zwart te bestellen is, doe ik het.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gozer Bekijk bericht
    Lijkt me een prima ding, als die nou ook nog zwart te bestellen is, doe ik het.

    dat is ie idd

  9. #9

    Standaard

    Nog even een ander vraagje, ben niet bekend met Guitarfetish, maar hoezo geen invoerrechten?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    In voeren uit de USA - niet direct in NL te koop. Onder de € 22 betaal je geen invoerrechten Wel veel op marktplaats aangeboden.
    Laatst gewijzigd door Napoje; 16 april 2013 om 15:27

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top