Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Hahaha nee ben nog lang niet klaar! Wil nog een DBX compressor en een Furman power conditioner scoren en dan ben ik waarschijnlijk klaar
    Waarschijnlijk...

    Zelf ben ik gestopt met racks, maar dat is ook alweer bijna 10 jaar geleden.....
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Waarschijnlijk...

    Zelf ben ik gestopt met racks, maar dat is ook alweer bijna 10 jaar geleden.....
    Tijd om weer te beginnen Peter? De cirkel moet wel rond blijven he ;-)
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Waarschijnlijk...

    Zelf ben ik gestopt met racks, maar dat is ook alweer bijna 10 jaar geleden.....
    Ik heb ook een periode gehad hoor dat ik mijn rack in de loods liet staan en alleen met een combo en pedalboard heb gespeeld of rechtstreeks in de tafel prikken met mijn Vox Tonelab. Maar toen ik een ander half jaar geleden Thomas Berge moest begeleiden en weer over mijn rack speelde toen kickte ik weer op mijn sounds en sindsdien mijn vaste live gear gebleven.

  4. #14

    Standaard

    He, straks krijg ik ook weer aandrang.

    Maar eerlijk is eerlijk, ik denk vaak terug aan die oude sound. Zou de cirkel dan echt vicieus zijn?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 december 2010
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    110

    Standaard

    Haha...door dit soort filmpjes overweeg ik ook al langer om weer een bescheiden rackje te bouwen. Ik ben al stiekem op MP aan het neuzen om alles wat ik ooit aan 19" spul had, opnieuw te verzamelen. 19" is het nieuwe vintage en is de cirkel idd vicieus in mijn geval
    Als je dan echt ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken...

  6. #16

    Standaard

    Ook raar, ik krijg opeens ook weer flashbacks van het exacte moment waarop ik dacht 'hier stop ik maar eens mee'....

    Hoewel, zo'n kemper powerrack met een 2x12 is nog best te doen, hmm.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Dat is zeker niet gek zo'n Kemper rackversie!! Heb een tijdje terug nog over nagedacht om een 19" Kemper te halen omdat we in ear gebruiken en dan is een Kemper ideaal.
    Maar dan nog zou ik mijn rack niet weg doen

  8. #18

    Standaard

    Ja dat snap ik wel.

    Ik ga binnenkort wellicht een digitech gsp1101 scoren. Is maar 1he en ik wil graag klein beginnen.

    Die kan dan gewoon dienst doen als complete preamp incl fx voor in-ear, maar dus ook als ir-loader/fx-unit. Als dat goed werkt, zie ik mezelf ook wel weer een leuke meerkanaals buizen preamp oppikken.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.926

    Standaard

    Heb zelf ook de D-Two en SDE-330 gehad in m'n studio, maar weggedaan toen de Sony DPS-V77 toegevoegd is; dat is al meer niveautje Eventide, zeg maar (nog niet helemaal).
    Heb de SRV-330 (reverbs) nog wel gehouden; ik vind de interface best te doen (en dat voor een Roland unit! ) en klinkt te gek.

    @Ateng; wat DBX compressors betreft, als je mono speelt: DBX 160X of 160XT. Die 166 is hooguit in de A versie nog interessant, maar de XL, XS, 1066 en 266's zou ik keihard links laten liggen.
    Heb zelf nog 2 166's (blackface, met de gekleurde knopjes...hey Stefman, als je meeleest, dat zijn m'n Zwarte Piet compressors, bedenk ik me nu! Goedkope krachten, bestuurd door een blanke. Heb ze soms zelfs in 'Slave' mode staan. ), die zijn relatief simpel, maar wel lekker qua punchy VCA sound. Heb ze alleen flink onder handen genomen qua re-capping, aangezien ze bijna 30 jaar oud zijn ('84 en '86), en 2 160X's, die ik niet snel verwacht weg te doen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top