Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 22 van 22
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    @Buxtra: ik kende die kitjes helemaal niet, maar heb net even stiekum gekeken. Zit er interessant uit, ga ik zeker wat van bouwen in de toekomst, ik denk aan de analoge chorus. Bedankt voor de tip!!!!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    @Buxtra: ik kende die kitjes helemaal niet, maar heb net even stiekum gekeken. Zit er interessant uit, ga ik zeker wat van bouwen in de toekomst, ik denk aan de analoge chorus. Bedankt voor de tip!!!!
    Geen dank, is niets vergeleken wat dit forum al ongevraagd voor mij heeft betekend. Tijd om kleur te gaan bekennen. Het enthousiasme begint he tvan de onzekerheid te winnen..!

    Die byoc pedaaltjes hebben regelmatig (het soort pedaal, reverb o.a.) het wat schijnbaar het Electro Harmonix syndroom genoemd kan worden. Volgens het web althans. Op het podium mogelijk niet echt bruikbaar omdat een minimale twist aan een knop voor een totaal ander klankbeeld schijnt te zorgen. Op een podium schijnt dit niet wenselijk te zijn. Heb zelf nog geen podiumervaring dus zou het wel aan moeten durven maar ik bouw liever iets gelijk fatsoenlijks ipv het tzt echt van de hand te willen doen en vervolgens dubbel kosten te moeten maken. Mods kunnen dit weer oplossen in veel gevallen. Maar ik als beginneling raak er dan toch een beetje bunzig van.

    Good luck

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top