Welkom op het GitaarNet.

Bekijk resultaten enquête: Welke modeller heb jij

Aantal stemmers
94. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Axe Fx (standaard, Ultra, II)

    15 15,96%
  • Kemper

    7 7,45%
  • Eleven Rack

    9 9,57%
  • Line6

    30 31,91%
  • andere

    41 43,62%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 79
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.591

    Standaard

    Line6 POD HD Pro, rechtstreeks de tafel in. Als de financiën het toelaten, komt er dit jaar waarschijnlijk een Kemper voor in de plaats.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Fender Mustang floor, goede basis sounds, rechtstreeks de PA in.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    238

    Standaard

    Ik heb een Line 6 POD 2 die eigenlijk niet meer gebruikt wordt en op m'n laptop staat Amplitube 3.

  4. #24
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    @sloe gin

    Het topic kan je beter opnieuw starten met meer keuzes en modelers en misschien een betere vraagstelling. Wat wil je weten, wil je weten wie er een modeler heeft (dat zijn er een hoop op dit forum) of wil je zoals ik vooral weten wie er mee gaat oefenen en mee gaat optreden. Want dat is voor bij een belangrijk verschil.
    Vriendelijke groet,

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    @sloe gin

    Het topic kan je beter opnieuw starten met meer keuzes en modelers en misschien een betere vraagstelling. Wat wil je weten, wil je weten wie er een modeler heeft (dat zijn er een hoop op dit forum) of wil je zoals ik vooral weten wie er mee gaat oefenen en mee gaat optreden. Want dat is voor bij een belangrijk verschil.
    Ik vroeg me gewoon eigelijk af hoeveel mensen er een "high end modeller" hebben en dewelke
    Laatst gewijzigd door SloeGin; 28 maart 2013 om 14:34

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK Bekijk bericht
    Oh, vertel ?
    Meer geluiden en effecten of ook daarwerkelijk iets met toegevoegde waarde ?
    Meer van alles :-) maar dat vind ik nog niet zo interessant. De echte toegevoegde waarde vind ik in de mogelijkheid om andere cabsims (bv.Redwirez) te gaan gebruiken. Daarmee vind ik de Digitech qua sound echt een flinke stap vooruit doen. Kijk maar eens op www.mustbebeta.com, daarop is behoorlijk wat info en software te vinden.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SloeGin Bekijk bericht
    Ik vroeg me gewoon eigelijk af hoeveel mensen er een "high end modeller" hebben en dewelke
    Oh, sorry dan heb ik een foute reactie geplaatst, ik wist niet dat het er om wie het meeste geld uit heeft uitgegeven aan een modeler, nogmaals excuses.

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hansie Bekijk bericht
    De echte toegevoegde waarde vind ik in de mogelijkheid om andere cabsims (bv.Redwirez) te gaan gebruiken. Daarmee vind ik de Digitech qua sound echt een flinke stap vooruit doen. Kijk maar eens op www.mustbebeta.com, daarop is behoorlijk wat info en software te vinden.
    Dat is super en kun je in de loop een buizenpreamp hangen en de digitech als ir loader en fx unit gebruiken.

    Laat ik nou net op zoek zijn naar een -bij grote voorkeur- 1he apparaat..

    Is dat updaten veel gedoe?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 maart 2003
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    344

    Standaard

    Op volgorde van gebruik intensiteit:

    Line 6 GX / podfarm
    Vox amplug ac30
    Roland Cube 30

    Modelling is voor mij thuis de ideale oplossing. Live nog altijd liever de buizen (studiotone combo).

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Dat is super en kun je in de loop een buizenpreamp hangen en de digitech als ir loader en fx unit gebruiken.

    Laat ik nou net op zoek zijn naar een -bij grote voorkeur- 1he apparaat..

    Is dat updaten veel gedoe?
    Valt best mee. Het is meer een kwestie van ff in verdiepen. Dan is het zo gebeurd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top