Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2013
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4

    Standaard artiest profiel website gevonden

    Ik zat even over google heen te zoeken naar een website om je aan te melden als kleine artiest of band.
    Ik kwam terecht op artiestboek.nl, hier kan je een artiest-profiel aanmaken en zo kun je makkelijk gevonden worden op een punt door eventuele gedesinteresseerd bookers. Je kunt makkelijk je profiel aanmaken, muziek en video's plaatsen etc etc.

    Ik zag op facebook dat de website pas net van start is gegaan maar "I'll give it a try" want het is toch gratis.
    Ik sta er nu een dag op en werd al gebeld door het paard van troje in Den Haag dus blijkbaar adverteren ze wel ofzo want anders weet niemand het natuurlijk.

    Bestaan er meer van deze websites?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Je hebt alle schijn tegen dat dit spam is.

    Je eerste bericht, vandaag aangemeld en je tekst in ongeloofwaardig

    ps je site is tyfustraag

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Je kan 'm ook in sites plaatsen, dan is het geen spam en geen gezeik. Dit subforum is bedoeld voor muzikanten gezocht om te spelen.

    Even een mod een berichtje sturen met een verzoek om verplaatsing..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2013
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4

    Standaard

    Wat jij wilt, ik probeer alleen maar meer optredens voor mezelf te genereren vandaar ook de vraag of er meer van deze websites bestaan aangezien ik nog geen andere heb gevonden.
    Idd ook net pas aangemeld omdat ik voorheen deze vraag niet had en dus ook niet geregistreerd moest staan.
    Kijk maar weer verder in je glazen bol, kan je mss zelfs wel de toekomst voorspellen

    "bericht is verstuurd voor verplaatsing naar Site's"
    Laatst gewijzigd door Xifiz; 25 maart 2013 om 10:43

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xifiz Bekijk bericht
    Wat jij wilt, ik probeer alleen maar meer optredens voor mezelf te genereren vandaar ook de vraag of er meer van deze websites bestaan aangezien ik nog geen andere heb gevonden.
    Idd ook net pas aangemeld omdat ik voorheen deze vraag niet had en dus ook niet geregistreerd moest staan.
    Kijk maar weer verder in je glazen bol, kan je mss zelfs wel de toekomst voorspellen

    "bericht is verstuurd voor verplaatsing naar Site's"
    Zeg dan gewoon dat jij de eigenaar bent van die website ipv een lulverhaal op te hangen. Daarom was mijn reactie ook vrij direct.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Moet dat zo? Als hij in sites geplaatst was had je er niets over kunnen zeggen... Niet heel erg aardig naar een nieuw lid..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    Moet dat zo? Als hij in sites geplaatst was had je er niets over kunnen zeggen... Niet heel erg aardig naar een nieuw lid..
    Excuses, das waar, ik had hem misschien het voordeel van de twijfel moeten geven.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Sorry hoor, maar dit is wel erg verdacht. Dat hij registeert om te vragen of er meer van dit soort websites zijn oke, maar na 1 dag geregistreerd te staan gebeld worden door het Paard van Troje? Klinkt als een onzinverhaal om meer bandjes aan te trekken.

    EDIT: Dit is inderdaad de eigenaar van de website. Op de facebookpagina van de website staat het volgende:

    Artiestboek is nu te bezichtigen op www.xifiz.nl

    Meld je aan als band en maak je eigen artiestenpagina.

    Mogelijk kunnen er nog fouten voorkomen op artiestboek, hier word hard aan gewerkt.
    Heel toevallig is xfiz ook z'n gebruikersnaam hier.
    Laatst gewijzigd door TimS; 25 maart 2013 om 11:35

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    okay, dan neem ik het terug

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Sorry hoor, maar dit is wel erg verdacht. Dat hij registeert om te vragen of er meer van dit soort websites zijn oke, maar na 1 dag geregistreerd te staan gebeld worden door het Paard van Troje? Klinkt als een onzinverhaal om meer bandjes aan te trekken.

    EDIT: Dit is inderdaad de eigenaar van de website. Op de facebookpagina van de website staat het volgende:


    Heel toevallig is xfiz ook z'n gebruikersnaam hier.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    okay, dan neem ik het terug
    Ik geef het op, dan moet het befaamde driehoekje maar ingedrukt worden.. Maar niet door mij!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top