Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    swampash bodyblank + esdoorn halsblank + voorgefreesde rosewood toets + tax + transport = 146 €. Meestal binnen een week in huis.
    Ja zag al dat een plankie swamp ash 105 euro gaat kosten, wat op zich net op het randje is omdat als het duurder is beter een reeds gefinishte body kan scoren op ebay.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.588

    Standaard

    hoezoe?​er staat echt € 65 hoor.... ex tax, dat wel.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    hoezoe?​er staat echt € 65 hoor.... ex tax, dat wel.
    ja, aan het eind van de boeking was het 105 euro

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.588

    Standaard

    Ik vraag mij wel af waar jij een gespoten swamp ash body voor € 150 incl. verzendkosten kan scoren... soms vind je ze voor zo'n 150 ongelakt en dan komt er nog 60 verzendkosten bij

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ik vraag mij wel af waar jij een gespoten swamp ash body voor € 150 incl. verzendkosten kan scoren... soms vind je ze voor zo'n 150 ongelakt en dan komt er nog 60 verzendkosten bij
    Dat wordt ook wel goed afwachten hoor Ik hoef dan niet aan de gang op mijn balkon, waarbij ik sowieso wat meuk in het lak ga krijgen

    150 is wellicht niet realistisch, maar swamp ash is niet per definitie een vereiste. Zelfbouw is niet altijd goedkoper heb ik gemerkt, je moet toch veel meuk in huis hebben en een vijltje hier of attribuut daar kan ook aardig oplopen.

    hier een voor 70 euro, maar een foto vind ik te weinig om de boel te beoordelen.
    http://www.ebay.nl/itm/STUNNING-NEW-...ht_1385wt_1049
    Laatst gewijzigd door muffstuff; 25 maart 2013 om 14:34

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.588

    Standaard

    Als ik een strat zou willen zou ik ook een prefab body en nek nemen en zelf finishen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Als ik een strat zou willen zou ik ook een prefab body en nek nemen en zelf finishen.
    Als jij het al zegt met jouw kwaliteiten dan zegt dat al wat.

    maar het is ook puur omdat ik alleen een balkon heb, mijn prefab telemaster had ook nog heel wat voeten in aarde voordat hij netjes gefinished was. Dus vandaar..

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.588

    Standaard

    Veel mooier dan die cnc gefreesde bodies krijg je hem toch niet. Tenzij je perse zelf wil bouwen. Maar eigenlijk wordt dat alleen maar duurder. Pas wel op dat je er een goed passende hals bij scoort. Dat wijkt nogal eens af weet ik uit ervaring.

  9. #19

    Standaard

    Ik heb laatst de mooie honeyblonde effect bereikt op een ash body met whitewash beits op waterbasis van de Gamma. Deze heb ik wel wat gekleurd met pigmentpoeder. Wat okergeel pigment en een teenyweeny siennarood pigment. De whitewash is seethrough en door de pigmenten een beetje offwhite geworden. Daarna afgewerkt met blanke hoogglans nitro. Vanaf mijnipad fotos uploaden lukt niet dus check mijn facebook. Han van der Leeuw daar staat hij op evenals mijn 72 deluxe met walnoot van de Gamma gebeitst.
    Ik heb nog pigment dus voor de liefhebbers!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top