We zijn weer back!

Kolomboor is gister hierheen gehaald en werkt ook hij heeft waarschijnlijk 4 jaar niets meer gedaan
omdat mijn opa al 4 jaar dood is en hij gebruikte hem aleen.. dus toen ik hem aandeed leek het alsof er een
747 opsteeg naast mijn huis (nou is dat wel normaal als je naast schipholl woont).

Gister even alle bende opgeruimd dus nu weer een lege werkplek. Gitaar is nu voor een groot deel al geschuurd
en de krassen achterop de gitaar schuurde ik er met aardig wat kracht toch nog weg!
Btw. Cocobolo je fineer is binnen en superbedankt! ik dacht dat het 0,6 CM was het is 0,6 MM dat is veel beter.
dus daar ben ik blij mee
ik heb nog even in de schuur gekeken en vond gelukkig nog een bus met spuit plamuur dus die dient ook goed als grondverf en dicht gelijk de scheurtjes nog even.

Vandaag weer tot 2 uur school :S geen .... zin in maar het moet toch gebeuren..
vanmiddag ga ik de hals even onder handen nemen en hem met spuit plamuur glad maken.
Dan zou ik hem morgen in de zwarte hoogglans kunnen zetten dan word het zeker wel een mooie gitaar!

Heeft nog iemand een site waar je geen minimaal bedrag hoeft te kopen zoals bij Thomann.de/NL
Vanmiddag volgen de foto`s ik moet nu weg! (ben al laat maar ik wil jullie toch even op de hoogte houden