Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    21 februari 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    29

    Standaard Gitaar verkopen, waar?

    Hoi, ik heb besloten toch m'n Taylor te verkopen en een andere daarvoor in de plaats te nemen.
    Mijn vraag is alleen, op welke site naast Marktplaats heb je grote kans van slagen? Ik heb speurders en Ebay geprobeerd, maar daar krijg ik enkel rare reacties van in mijn inbox.

    Als jullie een site weten, of iemand kennen die toevallig op zoek is naar een Taylor (114CE)
    Let me know!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Met een adviesprijs van €849 (daar gaat nog wel wat vanaf!) lijkt me €750 ook nogal aan de hoge kant. Deze lijkt me dan beter geprijsd: http://muziekinstrumenten.tweedehand...ylor-113c.html

    Ik zou de bieder van €455 proberen te verleiden er €500 van te maken ...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Locatie
    Hulsberg
    Berichten
    939

    Thumbs up

    De gitaarmarkt alhier???
    Mvgr. Dirk Jan

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dewy Bekijk bericht
    Hoi, ik heb besloten toch m'n Taylor te verkopen en een andere daarvoor in de plaats te nemen.
    Mijn vraag is alleen, op welke site naast Marktplaats heb je grote kans van slagen? Ik heb speurders en Ebay geprobeerd, maar daar krijg ik enkel rare reacties van in mijn inbox.

    Als jullie een site weten, of iemand kennen die toevallig op zoek is naar een Taylor (114CE)
    Let me know!
    Het is een optie om hem in te ruilen bij de aanschaf van je nieuwe gitaar en het verschil bij te betalen? Je krijgt er wel wat minder voor terug omdat de verkoper er ook nog belasting over moet betalen etc., maar het is wel degelijk een optie.

  5. #5

    Standaard

    Beschadigingen zou ik niet noemen. Uit een ander topic herinner ik me dat die helemaal niks voorstellen, maar het schrikt de mensen wel af zoals je het nu schrijft. Van dat putje op de hiel zou je eventueel een foto toe kunnen voegen.

    Maar misschien kan hem inderdaad inruilen zodra je een nieuwe gitaar gaat kopen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top