Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Hier een plaatje van de amp. Want ik had er nog nooit van gehoord...

    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    PARTYPRUTSER = :

    Kantoorpik met twee linker handen die op een feesie van zijn werkgever na anderhalve fles gratuit "jan wandelaar" in zijn kraag de stellige overtuiging heeft dat hij sinds zijn geboorte technisch is aangelegd.

    Wel eens op internet heeft gelezen dat ......

    Om die smakeloze gedachte de moed en de oude soldeerpook van zijn opa heeft gevat om de geluidsinstallatie van die feestavond eens haarfijn te modden.
    Redelijk eens. Persoonlijk ben ik banger voor hen die lampensnoer, kroonsteentjes en vuilniszaksluitclipjes gebruiken. Of de lui die na een LTS, MTS of HTS meteen de IT in zijn gedoken en zonder enige vorm van praktijkervaring op basis van het 10-15 jaar geleden geleerde prakticum en (zoals je al zegt, internet) besluiten dat ze de 220 bedrading wel even herstellen, torren die er uitklappen door zwaardere exemplaren vervangen, zekeringen door zwaardere vervangen, trekontlastingen vervangen door een knoop, etc etc. Veiligheid is geen zaak die aan mening onderhevig is. Daar ga je voor maximaal.

    @ muziekschuur,
    Die inderdaad.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top