Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    vraagje Gezocht: Gitaarles in metal/core gerichte theorie in Amsterdam!

    Dag jongens!

    Die titel zal vast wel helemaal nergens op slaan, maarja, zo bedoel ik het wel!

    Ik ben dus op zoek naar een leraar/lerares(laatste zal vast niet) in en om Amsterdam, die graag zelf metal en metalcore speelt, ik zit erg in het genre nou, en ik weet niet of ik daar nog uit kom, alleen ik heb een moeilijke tijd om het nog zelf uit te houden zo, ik ben er gewoon achter gekomen dat ik nergens kom zonder theorie, en die heb ik nu wel nodig, bijvoorbeeld dat ik gewoon weet hoe ik iets speel, maar ik kan alleen direct dat spelen, maar niks eromheen, ik wil improvisatie leren, wat er om die solo's heen zit, en waar 't van bestaat, welke tonen, ladders, whatever.

    Ik zoek dit ook in groepsles verband met meerdere mensen die hetzelfde willen leren, niet alleen omdat het beter is voor de kosten, maar het ook gericht is naar wat ik wil, omdat het toch alleen maar theorie is (wel in liedjes enzo, maar je snapt me wel toch?) en eventueel dus ook samen een band kunnen starten, want dan leer je ook heel snel..

    Iemand enig idee? Ik kan zelf namelijk niks vinden op google.. En kan 't geld niet echt missen om voor 30/45 minuten meer als 25 euro te betalen voor privé les...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    In de tussentijd kan je dit lezen mbt theorie

    http://www.ultimate-guitar.com/lesso...beginning.html
    http://www.ultimate-guitar.com/lesso...-_harmony.html

    Qua klasikale lessen mbt metal core zou ik niets weten, maar je zou bv de guitar academy in amsterdam kunnen proberen.

  3. #3

    Standaard

    Ja.. Was ik ook al op terecht gekomen.. Het punt is, ik leer gewoon beter als ik 't met een leraar doe in plaats van een beetje te lezen, je leert toch wat meer dan..

    Zelf kan ik ook helemaal niks vinden van groepslessen voor gitaristen die al zijn begonnen, wat dan een beetje met rock of metal te maken heb.. 't is allemaal pop en die zooi.. :/

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shevi Bekijk bericht
    Ja.. Was ik ook al op terecht gekomen.. Het punt is, ik leer gewoon beter als ik 't met een leraar doe in plaats van een beetje te lezen, je leert toch wat meer dan..

    Zelf kan ik ook helemaal niks vinden van groepslessen voor gitaristen die al zijn begonnen, wat dan een beetje met rock of metal te maken heb.. 't is allemaal pop en die zooi.. :/
    Ik ben wel eens binnengelopen bij de les voor me, en daar waren ze bezig met een stuk flinke manische metal. Oordeel niet te snel over de kennis van docenten, degene bij guitar academy zijn prima geschoold hoor!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top