Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 48
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    ....... Wat lukes betreft, een normale luke 2 zal gaan rond de 1000eu mits in goeie staat. Vind ik een hele normale prijs. Een bfr kost nieuw rond de 3000eu, aanhoudende de stelregel van 50-60% van de nieuwwaarde zit je rond de 1500-1600 eu. ........
    Die afgeragde Luke van je, daar krijg je geen 1000,- meer voor. Maar die mag je van mij ook niet verkopen Wat een lekker ding is dat zeg! Die Luke III die brengt.... eeuh.... nee, ik ga je weekend niet verpesten!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    nee nee, Alex die afgeragde luke daar zit mijn zweet aan en alle beschadigingen heb ik veroorzaakt. Emo waarde ook nog en m'n nr 1 repetitie gitaar. Net weer afstelbeurtje gehad en speelt als boter. Die luke 3 is voor optredens en speciale gelegenheden en als ik die zou verkopen dan ga ik hard janken.... M'n weekend was goed inderdaad.... En die haar strat......ja daar ga ik het helemaal niet over hebben...... Dat is m'n home gitaar en daar piel ik vette Jimi, srv en ander cool stuff op..... Opbrengst bij verkoop? Onbetaalbaar...

  3. #23

    Standaard

    Ik wil niet lullig doen, maar niets ligt op dit moment nog goed in de markt.
    De hele tering zooi ligt op zijn gat, niemand schijnt ook maar ergens nog een normaal bedrag voor te willen betalen.

    Ik heb wat zaken te koop staan, van goede merken (geen china crap) en ik krijg niet eens een bod. nada nopes niks.
    dus ik kan mij goed voorstellen dat inruil ook slecht ligt.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  4. #24

    Standaard

    Overigens is inruil ook bij gitaarwinkels in Duitsland niet meer gewenst. Ik heb daar ook waardeloze aanbiedingen gekregen. Inruilen doe ik daarom ook niet meer.
    Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Daarom accepteren dat een hobby geld kost en als je wat nieuws wil hebben offers brengen. Dus sparen en niet hopen dat je je spul goed kunt wegzetten. Alles kost geld dus accepteren..... Uiteindelijk zijn we in 2018 uit de crisis en wie weet floreert de hele handel weer

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Wieertse
    Berichten
    973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Uiteindelijk zijn we in 2018 uit de crisis en wie weet floreert de hele handel weer
    Zooooooolang nog??????!!!!!!

    Hoop het niet..

    Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik ben d'r bang voor..... Als je ziet in welk tempo er iets veranderd in Europa en Nederland denk ik pas 2018.
    En ik verwacht ook dat bijna alles online gekocht wordt dusver gaat ook geen (muziek)winkels meer hebben in de steden.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Wieertse
    Berichten
    973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik ben d'r bang voor..... Als je ziet in welk tempo er iets veranderd in Europa en Nederland denk ik pas 2018.
    En ik verwacht ook dat bijna alles online gekocht wordt dusver gaat ook geen (muziek)winkels meer hebben in de steden.
    Ik wil er zakelijk voor mij niet aan denken... maar goed,inderdaad de handel voor instrumenten ligt op zijn gat. Vandaar dat je geen goede prijs kunt krijgen als je iets probeert te verkopen tweedehands..op dit moment!

    Maar ik denk vaak ook dat mensen zich rijk rekenen als ze iets aparts hebben,en juist op dit moment is dat moeilijk te verkopen,omdat het een select clubje is wat hier op uit is.De kopers groep is klein..en dat weet de muziekzaak ook.

    Maar ik denk dat bovenstaand niet bedoeld is voor de topic starter,hij wil gewoon een eerlijke prijs terug krijgen voor zijn gitaar,maar zelfs dat is moeilijk op dit moment..ik zou hem dus niet weg doen.

    Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Inderdaad houden die luke en anders geef je hem maar gratis aan mij 😜 heb ik m'n luke collectie bijna compleet!

  10. #30

    Standaard

    Eerlijk gezegd is het mij zowiezo een raadsel waarom je een nieuwe Luke BFR koopt en die alweer binnen korte tijd weg wil doen. Misschien moet je de volgende keer eerst eens wat beter je aankopen overdenken voordat je de gitaarwinkel de schuld geeft. Hetzij dat je ze beschuldigd van een verkeerd koopadvies, dat is wat anders

    Als je een nieuwe Mercedes koopt en die binnen een paar jaar weer wegdoet zal die ook flink in waarde zijn gezakt. De afschrijving is in de eerste jaren het hardst.
    " Great minds think alike"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top