Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    Een goeie stoot ergens tegenaan en het is beschadigd. Tolex (het goeie spul) is veel sterker. Maar daar heb je tegenwoordig ook al kwaliteits verschil in
    Nico


  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Heb het gekocht als zijnde 'extra kwaliteit'... gemaakt voor bekleding van autostoelen, banken enz.. we zullen zien. Als het niks is, dan is het niks... dan maar wat anders erop.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Zo even weer wat opgeschoten,
    Moest een poos wachten op de skai, dus in de tussentijd maar een headshell gemaakt voor mijn marshall combo...
    De skai kwam vanmiddag binnen en direct aan de slag gegaan.





    Moet nog even wat spijkertjes halen voor de corners omdat de schroeven er niet in verzinken. Tevens wat lange bouten voor de handle.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  4. #14

    Standaard

    Ziet er strak en netjes uit!!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Ok dus speakers geinstalleerd (onderin DP12A, bovenin V30) Ook een paar weber beamblockers erin. Uitvoerig getest met mijn marshall Silver Jub...

    Het geluid is mooi open, vol en meer dan genoeg bas en vooral groots (onvoorstelbaar voor een 2x12). Hoe dichter je bij de kast staat, hoe meer 'thump' je merkt. Hij heeft echt meer dan genoeg basweergave. Sta je wat verder af (zo'n 5 meter) dan vlakt dat mooi af. Palm Mutes komen bijzonder vet door met flink wat 'oompf'. Maar het is wel zo dat als je akkoorden aanslaat dat het mooi open blijft.

    Goed, Marshall op 8 gezet (niet te harden zo luid, begon pijn te doen aan mijn oren).. en de kast virbreert aardig mee. De achterplaat vibreert het hardst. Gevolgd door de baffle en de zijkanten. Wel typisch gezien er een groot rond gat in die achterplaat zit. Was van tevoren bang dat de sound misschien te strak en klinisch zou worden door 18mm multiplex maar dat is dus niet het geval. Hij had absoluut niet minder strak gemoeten.

    Ik ben er eigenlijk zeer tevreden mee, stond eerst wel even versteld hoe goed het ding klinkt.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Netjes hoor

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Mooi werk Kassie! Niks zo leuk als zelfgebouwde gitaardingetjes...
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Ik ben er eigenlijk zeer tevreden mee, stond eerst wel even versteld hoe goed het ding klinkt.
    ja super is dat, kicken op je eigen "bouwsel", heel herkenbaar. Ziet er ook erg netjes uit!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top