Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Music gitaarles op akoestische/elektrische gitaar

    Beste (toekomstige) gitarist,

    Als u er altijd van gedroomd heeft het, naar mijn mening, mooiste instrument dat er is te kunnen bespelen, namelijk de gitaar, zoek dan niet verder. Ik beschik zeker over de nodige kennis en het nodige enthousiasme om een hoop nuttige kennis m.b.t. dit mooie instrument aan wie dan ook over te brengen,. Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met het geven van gitaarles (aan jong en oud, op zowel akoestische als elektrische gitaar) en heb in verscheidene bands gespeeld (grotendeels binnen het blues-rock genre). Tot nu toe heb ik vooral beginners gedoceerd, en ik denk dan ook dat dit degenen zijn die het meest kunnen profiteren van mijn lessen (ik ben immers nog geen bevoegd docent). Ik bied mijn lessen aan voor 10 euro per les, behalve de eerste les)

    Als u interesse heeft in een proefles (deze bied ik voor de helft van het basistarief aan), hoor ik graag van u

    Nathan Daniëls

    p.s. Ik woon in Beuningen en zou hier dan ook het liefst de lessen verzorgen, maar voor een nader te overeenkomen aanpassing van het bedrag (de reiskosten) ben ik best bereid in een straal van ongeveer 10 km te reizen)

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2013
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    8

    Standaard

    Hoi Nathan,

    Kun je ook wat voor me betekenen in de rockabilly/roots muziek?

    Groeten,

    Ivo

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top