Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 49

Threaded View

  1. #1

    Exclamation Marktplaats 'waarschuwing' voor verkopers!

    Ik heb momenteel wat gitaareffecten op MP te koop staan. Er reageerde van de week een koper (naam zal ik niet noemen) die het pedaal wilde kopen inclusief de verzendkosten. Mijn bankgegevens naar hem doorgestuurd met de vraag zijn adresgegevens te mailen voor verzending en aangegeven dat ik eventueel de volgende dag al het pakket zou kunnen versturen. Diezelfde avond mailde de koper mij dat hij het geld had overgemaakt, en had tevens zijn (verzend)adresgegevens doorgemaild. De volgende morgen check ik mijn bankrekening, nog helemaal niets, check die middag, nog helemaal niets. Ik mail de koper dat het geld nog niet op mijn rekening staat en de koper reageerd met 'vaag, ik zal het vanavond thuis even nakijken'. Ik heb hierna niks meer vernomen van de koper, ik heb uiteindelijk de koper gemaild dat ik de advertentie weer vrij geef en als hij wel serieus interesse heeft hij mij dit weer moet laten weten en ik de advertentie pas reserveer als hij daadwerkelijk het geld heeft overgemaakt.

    Het blijft speculeren maar mijn gevoel dacht dat we hier misschien te maken hebben met een boefje die hoopt dat jij in goed vertrouwen na zijn melding van het geld te hebben overgemaakt het pakket verstuurd!? Ik stuur altijd een pakket pas op als daadwerkelijk het geld op mijn rekening staat. Deze koper probeert het volgens mij gewoon want toen ik hem vroeg een screen shot op te sturen van zijn betaling gaf hij niet meer thuis.

    Mijn 'waarschuwing' cq tip is daarom misschien zeer voor de hand liggend maar als verkoper moet je dus ook op je hoede zijn!
    Laatst gewijzigd door The Lo Lands; 23 februari 2013 om 17:43

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top