Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 123

Discussie: Pinkpop

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Hoe kiezen ze hun slachtoffertjes uit, moeten die zich inkopen ofzo?

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Grandioos voor dat joch! Op die leeftijd was ik ook in tranen uitgebarsten! Dit vergeet hij nooit meer en ik hoop voor hem dat hij die Epi nooit in een GAS aanval op marktplaats zet😆
    Wel cheap dat Green Day dat joch afscheept met een Epi, moet toch minimaal een Gibson les Paul studio special zijn, toch? 😂

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Ik zag ook meteen dat het een Epi was, maar dan nog. Als ik dat op m'n elfde (of zelfs nu nog) in handen had gekregen van m'n favoriete band met de mededeling "Hou maar!" , zou ik me niet bepaald afgescheept voelen
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    als dat mijn kind was had ik staan te janken in het publiek, so shoot me
    harstikke mooi man

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ik las dat deze koers in grote lijnen toch ook niet commercieel succesvol is. De kaartverkoop voor zaterdag was wel goed, maar voor de rest viel het tegen.
    Ook logisch, je hebt een festival met "buiten het normale publiek' muziek. Dat wordt een succes, dus nu kun je bands boeken die je eigenlijk wilde boeken, die succesvolle bands...!! maar dan komen de pakken op bezoek, die willen jou uitkopen, jij protesteert, want je hebt je integriteit tenslotte, maar de pakken dringen aan, zij beloven een spannend programma voor de komende jaren en je mag nog een tijd mee huppelen en doen of je de chef bent, dan doe je mee toch (tenslotte is de hypotheek ineens afgelost en die van je onverwachte 2e huis ook!). Dan blijkt een geoliede marketing organisatie het ook niet goed in te kunnen schatten, want de klant is grillig..... je boekt Justin Bieber, Guus Meeuwis èn Kensington en je publiek is verdeeld..... duhhhhh

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Net waren de Kaiser Chiefs op tv....wat een doffe ellende zeg. Als ik zo vals zou zingen als die zanger van hun zou ik me schamen.
    Wacht, ik zing zo vals, maar ben geen zanger..

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Jan Smeets gaat al jaren niet meer persoonlijk over de boekingen.
    En voor het geld hoeft hij het ook allang niet meer te doen (hoezo uitkopen?).
    "Meten is weten, gissen is missen"

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    http://www.ad.nl/show/festivalbaas-j...eber~ada710de/

    hij was dr niet zo blij mee
    wat ik kan begrijpen
    ik heb gisteren bij dat manchester concert al met enige verbazing naar die knul zitten kijken

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Tsja, kun je verwachten.
    Stuk pinkpop gekeken en met stijgende verbazing het bekeken.
    Guus Meeuwis die met de handen in de zakken voor een publiek staat te zingen. En het maffe is dat hij het publiek plat krijgt. Wat een statisch geheel was het. Geen energie, niks. De man moet het van de hits hebben, anders kan je niet met zo'n uitstraling live succes hebben. Richard Ashcroft, 1 hit in 20 jaar tijd en hij wordt uitgenodigd voor pinkpop, lachwekkend.
    Positieve verassing: Charm the Fury, erg strak bandje met een zangeres die zeker niet verkeerd grunte.
    Verder erg kabbelend allemaal en veel lege plekken op de velden viel mij op.
    En Smeets en rijk? Ik denk dat dat wel meevalt. Hij heeft behoorlijk wat financiële flopjes gehad, waaronder Bospop, waar hij oa Tofo te duur inkocht en er te weinig mensen konden komen, inschattingsfoutje. Hij is een liefhebber, geen zakenman zo blijkt.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Pinkpop. Brrr..... nooit wat geweest voor mij. Vond vroegah eerste zoveel keer Lowlands wel oké. Spannende bands en dance en film en theater.

    Leuk van Green Day zeg!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top