Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 139
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danee Bekijk bericht
    Ik heb besloten om geen midi toe te voegen. Ik wil het zo simpel mogelijk houden. Vier versterkers in 1 kast, dat is de bedoeling.
    Met midi eraan -alleen kanalen schakelen- wordt het live volgens mij toch echt nog simpeler?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danee Bekijk bericht
    Mocht je interesse hebben laat dan even horen. Komende maand gaan we het eerste kanaal testen. Deze zal de basis zijn voor de andere drie kanalen.
    Altijd reuze interessant natuurlijk, hou ons zeker op de hoogte!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    H&K Access? 3 kanalen. Schijnt een waanzinnige bak te zijn, ook qua mogelijkheden en aansturing van je rack.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 18 februari 2013 om 17:36

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Behalve stereo, waarom zou die stap logisch zijn? Stereo geeft nauwelijks toegevoegde waarde als de mono bron niet naar je wens is.

    Verder, als alleen al het opduiken van een naam, zoals lukather, je doet afschrikken een preamp daadwerkelijk te beluisteren, zou ik lekker mijn geld voor iets anders bewaren.

    Maar los daarvan: prachtig clean en twee geweldige drive kanalen: GT trio, bij voorkeur icm de GT dual 75 poweramp.

    Succes met je rug!
    Niet de GT Trio aanraden, daar zit ik nog steeds op te azen! :P

  5. #15

    Standaard

    Aangezien je de 5150 wel goed vindt kan je ook kijken naar de (wat ik heb van horen zeggen) voorloper van de 5150 preamp van Peavey. Ik weet zo de naam niet maar je kan er op googlen. Hij heet geen 5150 preamp in ieder geval Het clean daaruit zal naar ik aanneem niet veel beter zijn dan de 5150 maar waarom geen 2de preamp voor het clean nemen?

    Edit: het is de Peavey Rockmaster.

    Zie ook (zitten ook soundsamples bij, die niet verkeerd klinken):

    http://www.ultimatemetal.com/forum/b...ke-6505-a.html

    Volgens de reacties klinkt de Rockmaster zelfs meer als een 5150 dan een 5150. Als zoiets mogelijk is.
    Laatst gewijzigd door Braindead; 19 februari 2013 om 19:34
    " Great minds think alike"

  6. #16

    Standaard

    Smaak is inderdaad persoonlijk. Ik heb zelf de GT Trio en mocht ik die nog willen ruilen, dan neig ik qua blues/rock sound naar de Ernst Rover en voor de lead sounds naar een CAE3+SE preamp. Ga je meer mainstream dan dan is de Triaxis een perfecte allround keuze.

    Ik weet dat er momenteel een Bogner Fish te koop staat en dat is de enige die ik zelf nog nooit geprobeerd heb.

  7. #17

    Standaard

    Ik zou zeggen Egnater M4. Dan kun je er 4 (buizen) modules in hebben met ieder 8 kanalen, van fender clear vna bassman , deluxe, naar marshall en boogie sounds (of wat je maar wil). Het is de opvolger van de Randall eerder in dit topic. Bruce gaat weer een nieuwe serie van deze apparaten maken, waarop je kunt inschrijven, zie het topic hierover op HRI (http://www.hugeracksinc.com/forum/vi...gnater#p838854)
    Gr.,
    Ed

  8. #18

    Standaard

    Midi.... Zeker doen!!!

    Triaxis... Crunch en Lead... prima!!! Clean... 'te vlak'

    Quad... lastig... net als een MkIII...

    Hafler / Bogner... ??? Weet niet meer welk type...

    GT Trio... lijkt me ook wel smaakvol... net als een CAE!!! Soldano had ook een CAE Tegenhanger...

    Succes!!!

    Mijn 19" periode is voorbij... lekker topje... met reeks pedalen... Mono... Prima en handzaam!!!

    Opa wordt ouder... ;-)
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Mijn 19" periode is bij mij zeker niet voorbij! Het wordt binnenkort alleen maar uitgebreider met een delay unit en een pedaltray. Vorig week met alleen een combo en een pedalboard gespeeld maar was echt meer aan het tapdansen dan gitaarspelen. In een bluesbandje met alleen een tubescreamer en een delay voor je voeten is wat anders maar anders... nee liever een rack en alles midi aangestuurd.

    Dus ik zou zeggen wel midi doen1

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Mijn 19" periode is bij mij zeker niet voorbij! Het wordt binnenkort alleen maar uitgebreider met een delay unit en een pedaltray. Vorig week met alleen een combo en een pedalboard gespeeld maar was echt meer aan het tapdansen dan gitaarspelen. In een bluesbandje met alleen een tubescreamer en een delay voor je voeten is wat anders maar anders... nee liever een rack en alles midi aangestuurd.

    Dus ik zou zeggen wel midi doen1
    Same here. Ik heb sinds kort een tamelijk uitgebreid pedalboard waarmee ik inderdaad veel loop te tapdansen. Voorgeprogrammeerde patches zijn veel fijner dus mijn rack gaat zeker niet weg en blijft de main rig.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top