Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 19 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 188
  1. #81

    Standaard

    Rory Gallagher, geweldige gitarist inderdaad. Ik vrees dat het geld dat hij verdiende direct in vloeibare vorm werd omgezet...

  2. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Peter, "speciaal voor jou" heeft iemand het bewuste nummer, met goed hoorbare solo, op Youtube gezet:

    Hey Henri, als je dit de eerste keer beluisterd wordt je natuurlijk volslagen verrast, zo niet geheel overklast. Gisteren dus nog maar eens gedaan: wow, dit is best bijzondere shit met dan de solo als bonus eigenlijk. Btw, die gast is niet ook een beetje symphomaniac he...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Hey Henri, als je dit de eerste keer beluisterd wordt je natuurlijk volslagen verrast, zo niet geheel overklast. Gisteren dus nog maar eens gedaan: wow, dit is best bijzondere shit met dan de solo als bonus eigenlijk. Btw, die gast is niet ook een beetje symphomaniac he...
    Ja, die plaat is in z'n geheel een meesterwerk, maar deze solo springt er echt uit voor mij.
    Bedoel je trouwens Sherinian of Garsed, als je het hebt over symphomaniac?
    Sherinian heeft nog een hele sloot soloplaten gemaakt, en ook onder de naam Planet X een aantal meesterwerkjes afgeleverd, veelal in samenwerking met gerenommeerde muzikanten; MacAlpine, Wylde, Malmsteen, Lukather, etc.
    Als je van instrumentale prog/symphorock houdt zeer aan te bevelen.

  4. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    Nee dan rory, die voor de autoloze zondag gewoon doorspeelde tot er weer een bus ging s ochtends vroeg
    Dat waren muzikanten,..en ik geloof ook niet dat die man er echt rijk van geworden is
    Tussen niet rijk worden, en met je gitaar in een portiekje slapen zitten wel nog een paar stappen... It's about minimising poorness, not about getting rich, zoals een violist waar ik wat dingen mee gedaan heb tegen me zei toen hij de kas opmaakte na een optreden.

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    Rory Gallagher, geweldige gitarist inderdaad. Ik vrees dat het geld dat hij verdiende direct in vloeibare vorm werd omgezet...
    Lol, tsja das dan weer de verklaring voor zijn vroegtijdig einde door leverproblemen
    Eeuwig zonde..ik had graag eens een concertje van hem bijgewoond

  6. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Ja, die plaat is in z'n geheel een meesterwerk, maar deze solo springt er echt uit voor mij.
    Bedoel je trouwens Sherinian of Garsed, als je het hebt over symphomaniac?
    Oh idd, ik ging er van uit dat de gitarist de componist was, ik bedoelde dus sherinian.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    Lol, tsja das dan weer de verklaring voor zijn vroegtijdig einde door leverproblemen
    Eeuwig zonde..ik had graag eens een concertje van hem bijgewoond
    was me bijna gelukt op een festival, maar ik moest de laatste trein terug halen dus moest voordat hij begon weg.... Dacht toen ook dat het een of andere hardrockgitartist was...

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Haha wow echt een gemiste kans ..ik was gewoon nog te jong in zn hoogtijdagen..mijn eerste kennismaking met dhr gallagher was in de jaren zeventig, ik zal een jaar of acht zijn geweest...en ik vond zn haar erg mooi lol
    Het heeft me geen kwad gedaan muzikaal gezien dat ik opgroeide met grote broers ( zij al tegen de twintig , ik nog een echt kind.maar wel opgroeien met deep purple, frank zappa, rory gallagher, jimmy H., the who,en nog een waslijst aan grootheden
    De weeige rook die uit hun kamer kwam " wierrook" zeiden ze haha..tot paps en mams ontdekten dat t hash was, toen was t huis te klein
    Wel grappig toen was de muziek en de hash nog revolutionair..
    Wij schrikken er eigenlijk niet zo van..

    ( en dat one direction gedoe waait vanzelf over hahaha)

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    Haha wow echt een gemiste kans ..ik was gewoon nog te jong in zn hoogtijdagen..mijn eerste kennismaking met dhr gallagher was in de jaren zeventig, ik zal een jaar of acht zijn geweest...en ik vond zn haar erg mooi lol
    Het heeft me geen kwad gedaan muzikaal gezien dat ik opgroeide met grote broers ( zij al tegen de twintig , ik nog een echt kind.maar wel opgroeien met deep purple, frank zappa, rory gallagher, jimmy H., the who,en nog een waslijst aan grootheden
    De weeige rook die uit hun kamer kwam " wierrook" zeiden ze haha..tot paps en mams ontdekten dat t hash was, toen was t huis te klein
    Wel grappig toen was de muziek en de hash nog revolutionair..
    Wij schrikken er eigenlijk niet zo van..

    ( en dat one direction gedoe waait vanzelf over hahaha)
    Tsja, was ik maar 20 jaar eerder geboren (ben van 1979) dan had ik deze grootheden zeker live gezien ! De goeie tijd.... De enige nieuwe gitaarhelden die we nog hebben zijn Joe Bonamassa (ben ik erg van onder de indruk, wat een baas) en John Mayer (goeie muzikant, alleen de muziek vind ik slaapverwekkend).
    Verder voor de rest moeten we het doen met popgroepjes als One-Direction, Rihanna en Katy Perry - Een enkel leuk gitaarbandje als de black keys daargelaten....

  10. #90
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    De enige gitaarhelden zijn Joe Bonamassa en John Mayer??? Je bent serieus?? Oh my...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top