Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 188
  1. #161
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ja, die solo van ome keef herken je uit duizenden, maar om de rest dan overbodig te noemen.... die van Angus in Whole lotta rosie vind ik ook weergaloos.

  2. #162
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #163
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Wat/hoeveel hebbe gij gedronken herr Fingers?

  4. #164

    Standaard

    OK, geen solo, maar een duet of trio for one

    De zeemeeuwen van Gilmour (een van mijn favorieten overigens, Gilmour) zijn natuurlijk heel schattig, maar dit gaat wat stappen verder


  5. #165
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #166
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    OK, geen solo, maar een duet of trio for one

    De zeemeeuwen van Gilmour (een van mijn favorieten overigens, Gilmour) zijn natuurlijk heel schattig, maar dit gaat wat stappen verder

    Alleen Adrian Belew krijgt het voor elkaar om met zoiets 'weg te komen'. Ik weet niet hoe ie het flikt, maar die man weet me met de meest fraaie, maar ook met de meest debiele dingen in een andere staat van bewustzijn te brengen. Een droomwereld waarin ik me graag vertoef. Ik vind het heerlijk. Vroeger toen ik net begon met gitaarspelen kon ik urenlang wegdromen bij de geluiden van tal van gitaristen. Belew is de enige die me nog steeds in zijn macht heeft. En ik geef me er graag aan over. Ik zie de kabbelende beekjes weer. De sprookjesachtige landschappen. O, wat was ik jong. Heel even voelde ik me weer die dromerige, onbezorgde jonge Vulva, met die enorme toekomst voor zich. Wat is er van hem geworden?

    Enorm bedankt voor deze post, Harald. Heel even voelde ik de stress weer van me afglijden. Voor mij geen drugs meer. Adrian Belew kan het op eigen kracht. Ik weet ineens weer waarvoor ik het ook weer deed. Dank!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #167
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard

    Fijn topic, ik heb al veel minder bekende gitaristen gezien met uitzonderlijke solo's.

    Hier nog eentje die ik een jaar geleden zag en waardoor mijn respect voor Prince begon te groeien, solo begint vanaf 3:30 maar vanaf 5:00 explodeert hij heerlijk!

    http://www.youtube.com/watch?v=6SFNW5F8K9Y
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

  8. #168
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    De solo die me eigenlijk definief op het gitaar pad heeft gezet, zo van dat wil ik ook:

    vanaf minuut 5. Op de lp loopt het verder....

    Hier nog een andere registratie, net zo goed.

    Lekker vestje ook, Jan!
    Laatst gewijzigd door beruk; 11 januari 2014 om 15:12
    Mwa...

  9. #169
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.490

    Standaard

    In het kader van de upcomming Bowie avond in Paradiso, ik heb een zware lobby ingezet voor deze song al is het alleen al om eindelijk eens het gitaargod ding met alle cliches die daarbij horen te mogen doen.
    De saxofonist zal wel weer sip gaan kijken.

    Laatst gewijzigd door Pepe; 15 oktober 2014 om 11:59
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #170
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    In het kader van de upcomming Bowie avond in Paradiso, ik heb een zware lobby ingezet voor deze song al is het alleen al om eindelijk eens het gitaargod ding met alle cliches die daarbij horen te mogen doen.
    De saxofonist zal wel weer sip gaan kijken.


    maar die saxofonist zal weer wel heel opgelucht kijken wanneer hij niet in zo'n satijnen pak met korte-lange broek, witte kniekousen en open meisjes schoentjes met riempjes het podium op hoeft…. en vergeet het kolen-zwart rond je ogen niet.. je bent gitaargod of niet dus je gaat er wat voor overhebben om al die gillende meisjes van toen - de oude fietsen van nu - aan je voeten te zien zwijmelen..
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top