Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 62
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    huh!? hijs toch nog niet uit?
    musik productiv heb em nu al?

    naja, voor die prijs is een ritje duitsland graag gedaan

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2002
    Locatie
    Den Haag/Bergen op Zoom
    Berichten
    549

    Standaard

    neem er dan gelijk 2 mee... voor dat geld haal je dr idd 1. uitproberen thuis... is het niks? met winst verkopen op marktplaats. klaar.

    ik vermoed alleen dat je dr beter wel een Vamp-bass bij kan kopen voor een beter buizensounds enzo. maar dan zit je op 400 euro totaal...
    Te koop: Torque 240Watt bascabinet 4x10" 200 euro.
    ____________________
    HTTP://WWW.VICTIM.NL
    ----------------------------

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    ik heb al een bass- v-amp schat(K)
    en toch, ik bedoel, voor dat geld, dan gaat het lekker, al isset maar voor in de oefenruimte

    ghhehehe

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laus
    ik vermoed alleen dat je dr beter wel een Vamp-bass bij kan kopen voor een beter buizensounds enzo. maar dan zit je op 400 euro totaal...
    huh, een buizensimulator bedoel je, of snap ik het dan niet?
    ff offtopic, mijn neef zei laatst dat een 100 watt buizenversterker harder klinkt (4x zo hard) dan een 100 watt transistor, als je er dan een 100 watt speakerkast aan hangt, dan mol je met zo'n buizenversterker toch de speaker...

  5. #25
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Nee, je kan er gewoon een 100 watt speakerkast op aansluiten. Buizen klinken alleen harder, maar sturen niet meer vermogen naar de speakerkast.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    hoe komt dat dan dat buizen harder klinkt, en wat stelt het wattage dan voor, als je daar toch niet uit af kan leiden hoeveel pijn je oren ervan gaan doen?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    hmmz heb zelf geen buizen versterker, zit wel op dat v-amp ding..
    enneh, de sound is scherp, en ehm, romig???
    soms heb ik er ook een nogal een cleane sound uit.. .dat moest een uhm, mesa boogie voorstellen, naja, zal wel, test em zelf eens uit, ik vind het allemaal wel geascheten zitten, vind die ampeg nabootsing erop wel lekker ghehe...

    en er zijn ook tijden da'k em gewoon niet aansluit, dan wil ik me kustom sound weer ff horen, dat is ook errug lekker, maar ok...

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    Limmen
    Berichten
    1.047

    Standaard

    al iemand nieuws over die beest?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2002
    Locatie
    Muscat, Oman
    Berichten
    163

    Standaard

    @anavrin
    (offtopic)
    Wattage zegt niks over oorpijn. Een 15 watt oefentransistor kan je al doof blazen......
    Een transistor-gitaarversterker van 100 watt is geen partij voor zeg een 65 watt buis. Maar alle drie blazen rustig over de 85 decibel, de aanbellende politie en je pijngrens heen....De 15 watter maakt echter lelijke brij van het geluid, als hij niet al volledeg overstuurd raakt....

    Overigens:
    Ik speel zelf over een 200 watt Hartke met een 4*10 kabinet, maar wordt er qua drive en volume drie keer onder gespeeld door de 65 watt Mesa Boogie met 2*12 inch speakers van een van onze gitaristen.... (maar dan moeten we wel de oefenruimte uitrennen).

    Sorry, back to topic...

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Wolstenholme
    al iemand nieuws over die beest?
    yep, ik heb gemaild naar een gitaarwinkel in de buurt, en dit was hun reply:
    Ik heb even geïnformeerd bij mijn leverancier. Alleen deze heeft helaas nog geen prijs en levertijd. De prijs zal ongeveer op 350 euro uit komen. (Onder voorbehoud.)

    Oftewel, daar hebben we ook allemaal niks aan, behalve dan dat we alvast een tripje naar Duitsland kunnen gaan plannen, want dat scheelt toch 120 euro, nou, daar kan ik wel ff voor op en neer rijden...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top