Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26

Discussie: Tweed Pro Junior

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard Tweed Pro Junior

    Klein beetje vintage, al is het alleen al het uiterlijk.
    Ik sta in de verleiding een Pro Junior aan te schaffen om mn tweed familie gelukkig te maken.
    Wat zijn jullie ervaringen met it versterkertje en wie weet er 1 te staan?Grtz Richard

  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    13 maart 2003
    Locatie
    overal
    Berichten
    73

    Standaard Re: Tweed Pro Junior

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirtypool
    Klein beetje vintage, al is het alleen al het uiterlijk.
    Ik sta in de verleiding een Pro Junior aan te schaffen om mn tweed familie gelukkig te maken.
    Wat zijn jullie ervaringen met it versterkertje en wie weet er 1 te staan?Grtz Richard
    Heb er een gehad > vintage ? heeft hier helemaal niks mee te maken.
    ging veel aan kapot, afgebroken buisvoetjes, afgebroken ingangspluggen, eindbuisjes die eruit mieterden door het getril.
    Duf geluid vond ik het ook.

    b.face

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard

    Oh,?als ik al die reviews lees op verschillende fora(?) is iedereen er nogal lyrisch over.
    Heb je niet gewoon een maandagochtend gevalletje gehad?
    Wat heb je nu ?

    Grtz Richard

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    13 maart 2003
    Locatie
    overal
    Berichten
    73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirtypool
    Oh,?als ik al die reviews lees op verschillende fora(?) is iedereen er nogal lyrisch over.
    Heb je niet gewoon een maandagochtend gevalletje gehad?
    Wat heb je nu ?

    Grtz Richard
    ben er toch al enkele tegengekomen met dat soort euveltjes.
    Heb nu een silverface DeluxeReverb.

    b.face

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard

    En hoe bevalt die dan?
    Ik zag dat je ook een Blues Deville in de aanbieding hebt, waarom doe je die weg?

    Het leuke aan die Pro vind ik het formaat en het feit dat je hem meer op z'n donder kunt geven, zonder dat ik de slaapkamer van mn kinderen opnieuw moet gaan behangen :-) - en dat zegt niets over mijn behangtalenten :-D -

    Verder weet ik mijn vrouw eerder te overtuigen dat ik nog een versterker nodig heb, daar de tweedversie prachtig bij mn Blues Deluxe en Bassman past.
    De rommel staat gewoon in de huiskamer nl en gelukkig heb ik een heel gemakkelijk exemplaar( nu wil ze zelfs een drumstel...hoe praat ik haar dat nu weer uit haar hoofd :-) het is hier hardstikke gehorig :-D
    Een basgitaar heb ik veel meer aan :razz: :roll:

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    13 maart 2003
    Locatie
    overal
    Berichten
    73

    Standaard

    [quote="Dirtypool"]En hoe bevalt die dan?

    Prima>handgesoldeerde versterker, pure vintage sound en prima aan te sleutelen.

    >Ik zag dat je ook een Blues Deville in de aanbieding hebt, waarom doe je die weg?

    die DeluxeReverb moet betaald worden :cry:

    >Het leuke aan die Pro vind ik het formaat en het feit dat je hem meer op z'n donder kunt geven

    klopt.

    b.face

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 december 2002
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    2.023

    Standaard

    Het leuke aan die Pro vind ik het formaat en het feit dat je hem meer op z'n donder kunt geven, zonder dat ik de slaapkamer van mn kinderen opnieuw moet gaan behangen :-) - en dat zegt niets over mijn behangtalenten :-D -

    Als je bedroomsound zoekt in een Fender en WEL goeie sound > waarom kijk je niet es naar een CHAMP, staan vaker te koop ( nu ook ergens een dacht ik ), en zijn handgesoldeerd, goeie kwaliteit ( veel beter gebouwd dan zo'n PROjunior ), en op 10 perfect voor de slaapkamer.
    Je hebt dan tenminste een "echte " Fender.

    Vraag anders es na bij PEEVEE, die is vlg. mij ook verzot op de kleintjes van Fender.

    Jay

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Druten
    Berichten
    1.663

    Standaard

    Sterker nog, ik heb inmiddels een Pro jr. in mijn bezit... geen tweed maar eentje met zwarte tolex. Ampje klinkt leuk, mijn eerste huiskamer schreeuwlelijkje met EL84's, buisjes echt anders dan wat ik gewend ben. Ik vond 'm wel beetje schel maar dat leek toch ook voor een groot deel aan de kneutbuizen te liggen, zit nu volgens mij Siemens EL84's en wat Amerikaans als preamp; stukken beter. Speakertje is ook niet bijzonder. Mijne heeft wel een "vangnetje" opdat de EL84-jes er niet uitlazeren. Ampie is niets mis mee... Misschien dat ik een keer de printplaat eruit ruk en een PTP boardje in ga zetten...
    TK: Mesa Boogie Studio Series .22 €400

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 december 2002
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    2.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeeVee
    Sterker nog, ik heb inmiddels een Pro jr. in mijn bezit... geen tweed maar eentje met zwarte tolex. Ampje klinkt leuk, mijn eerste huiskamer schreeuwlelijkje met EL84's, buisjes echt anders dan wat ik gewend ben. Ik vond 'm wel beetje schel maar dat leek toch ook voor een groot deel aan de kneutbuizen te liggen, zit nu volgens mij Siemens EL84's en wat Amerikaans als preamp; stukken beter. Speakertje is ook niet bijzonder. Mijne heeft wel een "vangnetje" opdat de EL84-jes er niet uitlazeren. Ampie is niets mis mee... Misschien dat ik een keer de printplaat eruit ruk en een PTP boardje in ga zetten...
    Tjesus > tijd over ?
    Ben jij ouwe koeien uit de sloot aan het vissen :P
    JaY

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard

    wel grappig, na deze topic hadden we de vintagebeurs in Veenendaal vorig jaar en kwam ik thuis met een Marble Max.
    Mijn maatje hheft overigens de blonde ProJunior gekocht voor zijn mondharmonica.
    "the sun is shining, although it's raining in my heart"-E.James.
    'Na Django Reinhardt waren er geen originele gitaristen meer, slechts rammelaars'

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top