Ik heb een website ingericht voor het registreren van gestolen gitaren.

De bedoeling is dat gedupeerden hier de informatie over hun vermiste gitaar plaatsen. Hierdoor is het voor kopers makkelijk te achterhalen of een aangeboden gitaar als gestolen staat geregistreerd.
Met de zoekfunctie kun je bijvoorbeeld op serienummer zoeken. Daarnaast is gekozen voor een overzichtelijke indeling.
De advertentie is te delen via Facebook en Twitter. Het eenvoudigste is daarom de melding eerst op gestolengitaar.nl te plaatsen en deze verder te verspreiden.

De site is gebaseerd op een advertentie-site. Hier en daar is daar nog een verwijzing naar te vinden. Ik hoop dat dit niet te storend is. Het aantal merken heb ik, om te beginnen, beperkt gehouden. Het merendeel van de gestolen gitaren vallen hier onder. Mocht er een ander merk worden gemeld, dan kan ik alsnog een specifieke rubriek aanmaken. Verder is via de zoekfunctie een ander merk sowieso snel terug te vinden.
Als het goed is, kun je de site ook op je mobiel telefoon bekijken. Zelf heb ik geen geschikt toestel, dus ik hoor graag of dit inderdaad bruikbaar is op een mobieltje. Ook de Twitter-optie heb ik zelf niet geprobeerd bij gebrek aan een account.

Graag lees reacties wat jullie er van vinden en hoe ik de site nog verder kan verbeteren.