Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard Vervanging voor Teisco pickups ?

    Ik zou graag nog eens aan een Teisco del Rey gitaar project willen beginnen, omdat de Del Rey gewoon een van de allercoolste gitaren is aan deze kant van het universum.

    Heeft iemand misschien een idee voor goede Teisco achtige pickups die ik ervoor zou kunnen gebruiken? Eerlijk gezegd heb ik nooit de gelegenheid gehad om op een gitaar van de Tokyo Electric Instruments and Sound Company (Teisco) te spelen. Ik wil er in ieder geval geen generieke strat pickups in.

    Thx



    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #2

    Standaard

    Geinig, ik heb een Del Rey, alleen dan zo'n peddel geval:



    Maar dan met drie elementen. Dezelfde elementen zitten ook in de King Strat die ik heb. Ik heb ze er alleen nog nooit uitgehaald om te kijken hoe ze in elkaar zitten. De klank is wel tof, lekker droog, hol, microfonisch.

  3. #3

    Standaard

    Ah, de ET 460, een van de gaafste gitaren ooit. Zo'n rij lipstick pickups lijkt me ook wel smakelijk, maar als het goed is zijn die originele teisco dingen wel op ebay oid te krijgen.
    Mijn band op Myspace

    If this is your reality, what must your nightmares look like

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top