Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Discussie: LÂG Guitars

  1. #1

    Standaard LÂG Guitars

    Heeft iemand toevallig ervaring met " LÂG Guitars " ?? Bijv. deze: http://nl.lagguitars.com/Arkane/200/...w-p124172.html

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    merksplas
    Berichten
    677

    Standaard

    Mijn allereerste gitaar was een lag roxanne. Lang mee gespeeld. ik heb nu nog een akoestische van lag en daar ben ik zeer tevreden over, hij gaat niet meer mee naar optredens maar thuis is hij nog altijd geliefd.

    Ik heb ooit een gitarist gezien die zowat alles van lag promote, was redelijk sick die kerel in die tijd. ik zal eens kijken of ik een filmpje kan vinden van hem.
    No need for a sig.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    merksplas
    Berichten
    677

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=oWoKku2qujM
    Gevonden. zoek maar eens op wim roelants
    No need for a sig.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Phil Campbell (Motorhead) speelt al jaren op een Lag en heeft sinds kort ook een eigen Signature Serie. Volgens mij niks mis mee maar geen eigen ervaring.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2003
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    539

    Standaard

    gitaaropmaat in utrecht heeft een paar hele mooie made in france Lags voor bodemprijzen.( pff ik lijk wel ern verkoper) hij heeft dacht ik ook een paar made in asia modellen maar ga voor the real thing, handmade in France

  6. #6

    Standaard

    Er staan inderdaad een paar mooie exemplaren op gitaaropmaat.nl. Ik heb alleen vroeger een tremolo-trauma opgelopen denk ik. Ik had een Blade r4 (heb ik nog steeds trouwens) die 100% in tune zou blijven na een duikvlucht met de tremolo.....niet dus, een bak ellende was het!! Ik ben altijd bang dat na een tijdje met zo'n Floyd Rose weer last van stemmings problemen ga krijgen. (zit waarschijnlijk alleen maar tussen m'n oren). LÂG heeft volgens mij geen s strat modellen met een vaste brug.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    Ik heb een LAG RX100. Goedkoper model maar erg lekker, bang for bucks zullen we maar zeggen
    (mag trouwens weg voor een leuk forum-prijsje)





  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2003
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ctak Bekijk bericht
    Er staan inderdaad een paar mooie exemplaren op gitaaropmaat.nl. Ik heb alleen vroeger een tremolo-trauma opgelopen denk ik. Ik had een Blade r4 (heb ik nog steeds trouwens) die 100% in tune zou blijven na een duikvlucht met de tremolo.....niet dus, een bak ellende was het!! Ik ben altijd bang dat na een tijdje met zo'n Floyd Rose weer last van stemmings problemen ga krijgen. (zit waarschijnlijk alleen maar tussen m'n oren). LÂG heeft volgens mij geen s strat modellen met een vaste brug.
    kijk anders eens op hun facebook pagina, daar staan er meer. if anders Max ff mailen. hij heeft momenteel uitverkoop .
    Ik heb zelf een aantal gitaren met een floyd rose. nooit problemen mee. kwestie van goed (laten) afstellen en nieuwe snaren die je van te voren goed oprekt

  9. #9

    Standaard

    Bedankt allen! Ik ga binnenkort naar de Franfurter Messe, hopelijk kan ik ze daar naast elkaar zien en mogenlijk ook uitproberen en/of horen. Waarschijnlijk als m'n tremolo jaren geleden goed afgesteld zou zijn, zou er nu geen vaste brug inzitten.

  10. #10
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Bloodline hier op het forum heeft er 2. Hij speelt er live mee bij Aborted & System Divide.

    Prima gitaren!
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top