Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2005
    Locatie
    Noordwijk ZH
    Berichten
    883

    Standaard

    Helaas, hij geeft na een minuutje installeren de volgende foutmelding: Sorry, the install wizard can't find the supported hardware in your system. You should check your hardware and try again...

    PS: Is het nu de bedoeling dat ik dit over m'n oude driver heen installeer? Of moet ik zo 'schoon' mogelijk beginnen?

    PS2: Als ik via de device manager probeer de driver up te daten en de map met VIA bestanden selecteer dan geeft hij (naar mijn idee veel te snel) de melding dat de driver up to date is.

    PS3: Als ik de oude driver probeer te deïnstalleren dan krijg ik een blauw scherm :s

    Thanks alvast, gr. sonno
    Laatst gewijzigd door Sonno; 21 januari 2013 om 21:45
    Te koop: Boss GT-6

    Clippies Mijn muziekjes

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Je moet (in principe) zo deze via driver kunnen installeren. Maar hij breekt de installatie af?

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Ik kon zo de oudere win7 64 bits beta driver downloaden...

    ftp://ftp.terratec.de/Audio/EWX/2496...a_5.51Beta.exe

    Deze link in je browser pasten. Dan enter, moet ie gaan downloaden. Anders OPSLAAN ALS....
    Laatst gewijzigd door muziekschuur; 21 januari 2013 om 23:02
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2005
    Locatie
    Noordwijk ZH
    Berichten
    883

    Standaard

    Yessss het werkt!
    Muziekschuur, je bent een held!

    Thanks!
    Grtz. Sonno
    Te koop: Boss GT-6

    Clippies Mijn muziekjes

  4. #14
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.215

    Standaard

    Ik was later dan muziekschuur maar ik heb ook onder windows 7 mijn terratec gewoon draaiend i.d.
    Vriendelijke groet,

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.395

    Standaard

    Hmm. Het kan dus wel? ik heb ook nog zo'n EWX24/96 en mijn oude XP-bak loopt op zijn eind.

    Even een ander vraagje: mijn Terratec heeft altijd problemen gegeven met de driver, als ik vanuit Cubase of Reaper over schakel naar WaveLab of Cool Edit dan blijft de driver bij het vorige host-programma hangen. Dus geen geluid in je editor. Ik ben er onderhand vrij goed in om een aantal basisbewerkingen uit te voeren op zicht maar echt handig is het niet ( en ja, ik heb de boel goed ingesteld, ben er dagen mee bezig geweest). Van diverse fora heb ik begrepen dat dit een veel voorkomend euvel is. Ook geeft het kreng altijd problemen met mijn Vox Tonelab en POD X3: de midi-instellingen clashen en daardoor wijzigen in de Tonelab en de X3 de drive- en volume-instellingen spontaan. Lang naar de oorzaak gezocht en na veel error en trial kan het eigenlijk alleen de Terratec zijn, als ik die verwijder geen problemen.

    Ik weet dus sowieso nog niet of het kreng wel mee gaat naar de nieuwe pc, niemand verder van dit soort problemen?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #16
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.215

    Standaard

    Ik heb de opvolger, de terratec phase 88, twee stuks gekoppeld, en heb ook wel problemen gehad maar heb een aparte DAW 19 inch machine waarop alles draait en gebruik geen andere geluidskaarten hoewel ik die wel heb.
    Voor de phase 88 zijn geen win7 drivers maar de vista drivers werken goed. Windows 7 is feitelijk ook een gestripte versie van vista.
    De machine werd instabiel als ik ging updaten en gebruik alleen reaper en verder niets.
    Mijn pod is analoog aangesloten.

    Als ik nu moest investeren ging ik voor de 19 inch taskam op usb of firewire.
    Vriendelijke groet,

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.395

    Standaard

    Ok, thnx. Ik kijk wel even wat ik doe, voorlopig lijkt de oude pc het weer aardig te doen nadat ik er een andere voeding in heb gepleurd..
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  8. #18
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.215

    Standaard

    ik woon dichtbij en heb iets bovengemiddeld (...) verstand van computers, als je hulp bij nieuwe pc wilt kan je keer koffie halen en mijn rig bekijken en het denkwerk erachter.
    Vriendelijke groet,

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Dat zijn issues in xp. W7 is veel completer. Het is nog geen osx maar ik kan er meer mee
    en ik heb een heel uitgebreide setup

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    De terratec is dus prima. Die issues had ik alleen met Rme niet. Verder met Roland en m-audio ook.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top