Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 44
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Da's ook waar.... Hmmm. Al met al moeilijk....
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosnialove Bekijk bericht
    Heb ze een tijdje geleden meerdere mails gestuurd. Niets terug. Pas nadat ik een klaagmail stuurde kreeg ik bericht terug. Als excuses zou ik een gratis plectrum krijgen als ik die versterker zou kopen waarvoor ik mailde. Yaaaaaay.
    Wat had je dan gewild? Een zakje stroom voor je amp? Man ben eens blij dát je er wat bij krijgt. Hoe ging het spreekwoord ook alweer? Wie het kleine niet eert.....
    Gibson, what else...?

  3. #23

    Standaard

    Doe eens normaal? Ik wilde gewoon de versterker gratis krijgen als excuus ervoor.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik zou zeggen, kijk even op hun website of je een bekend gezicht ziet, weten we meteen of het wel een van de eigenaren was of een ander. Ik kom er wel eens en ik geloof niet dat het kwaaie gasten zijn.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Ik heb regelmatig dat meel niet wordt beantwoord of 1 regelig. Dan denk ik, als je zo omgaat met een kans om iets te verkopen anno 2013 Maar dit is wel heel extreem. Maar ja de Randstad he, miljoenen "leuke" mensen op een kluitje

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    @ frekie

    Ga jij dit topic lekker gebruiken even voor je eigen vooroordelen tegen de randstad. Straks komt er waarschijnlijk iemand die jou boer gaat noemen en zo is het topic weer fijn vervuild

  7. #27

    Standaard

    Laatst liep ik in de buurt en dacht zal ik eens naar binnen lopen...

    Nee, ik blijf beter bij sacksioni buurten.

    @frekie: verrekkese boer!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  8. #28

    Standaard Een dag later... de woede wat gezakt...

    Het zat me allemaal toch niet lekker.

    Heb de zaak gebeld en ben KEURIG TE WOORD GESTAAN door Peter....

    Excuses zijn gemaakt...

    En t.z.t. ga ik nogmaals een poging wagen en ga uit van een net ontvangst bij De Plug....


    Wat mij betreft kan deze POST verwijderd....
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    478

    Standaard

    Hij is ook maar een mens, daar ben ik het zeker mee eens. Maar als winkelier heb je toch best een plicht altijd klant als koning te stellen. Daar kun je moeilijk over doen, ik zag al een paar reacties in deze trant. Maar als je je klanten wilt houden zul je hoe moeilijk het ook is je privézaken echt apart moeten houden. Zelf vond ik het ook niet een zeer sympathieke man, maar ik kan er gewoon niet zo goed mee omgaan misschien met zulke mensen.

    O, excuus bericht hierboven niet gezien.
    Fijn dat hij z'n excuses aangeboden heeft. Neemt niet wat ik hierboven gezegd heb, daar sta ik nog achter.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Bot reageren is iets anders dan een klant bedreigen met lichaamlijk letsel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top