Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 44
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 februari 2005
    Locatie
    EastNL
    Berichten
    400
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Mooi! Weer een zaak die van het lijstje af kan. Zelfs in een slecht moment kan een bedrijf het zich niet permitteren op een dergelijke manier met potentiële klanten om te gaan. Dank voor de waarschuwing Groovie! Mij gaan ze daar niet zien!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Dank voor het mededelen!

    Ik denk dat zijn drol een beetje dwarszat...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juli 2009
    Locatie
    Hier
    Berichten
    3.211

    Standaard

    Was het niet een buttplug?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.486

    Standaard

    Ik ken Peter en Roy al zo'n 20 jaar, ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen. Lieve en sympathieke mensen. Maar misschien was het een invaller voor de donderdagavond, er staat wel eens vaker een vage gast achter de counter om even waar te nemen.

    Misschien even je ervaring op hun Facebook neerzetten, dan kunnen ze terug praten.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Hoe de fak weet je of er niet iets aan de hand was? Misschien hadden ze een reden om zo te reageren waar jij niks aan kon doen. Mensen je weet zelluf.
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Wieertse
    Berichten
    973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS-Rik Bekijk bericht
    Hoe de fak weet je of er niet iets aan de hand was? Misschien hadden ze een reden om zo te reageren waar jij niks aan kon doen. Mensen je weet zelluf.
    Dan kun je nog normaal doen en een klant uitleggen dat hij ongelegen komt. Of je doet de deur opslot. Dus je hebt nooit een reden om zo tegen een klant te doen,basta.

    Ik ben zelf overigens van de zomer in deze zaak geweest, en werd keurig behandeld.

    Gr . Marco

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Had je misschien je zwarte bivakmuts op?
    Zonder gekheid: da's zo'n merkwaardige reactie dat je inderdaad gaat vermoeden dat er iets anders aan de hand was.
    Maar zeer klantontvriendelijk en eigenlijk gewoon asociaal is het wel.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik ken Peter en Roy al zo'n 20 jaar, ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen. Lieve en sympathieke mensen. Maar misschien was het een invaller voor de donderdagavond, er staat wel eens vaker een vage gast achter de counter om even waar te nemen.

    Misschien even je ervaring op hun Facebook neerzetten, dan kunnen ze terug praten.
    Pepe... mede jou enthousiasme en dat van anderen.... snap ik er een dag later nog niets van.

    Ik denk dat ik ze vandaag gewoon even netjes opbel... zo vreemd...

    gr. Guus
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Goed plan....

    Veel hardwerkende mensen krijgen soms onverwacht slecht nieuws en weten zich dan even niet te gedragen.

    Kom ik na heel lang en hard gewerkt te hebben mijn oude gitaarleraar tegen. Ik heb heel lelijk tegen hem gedaan. De dag daarvoor had een neef van me zelfmoord gepleegd en een half jaar daarvoor had m'n tante hetzelfde gedaan. Zo'n moment dat ik mezelf niet kende. Ik denk nog regelmatig terug aan dat moment. Die gitaar leraar (Dick de Koning Zierikzee) is een van de leukste en aardigste mensen die ik ken...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Je onbeschoft gedragen daar kan ik nog inkomen, maar iemand bedreigen met in mekaar slaan is echt de limit. Hoop voor de plug dat het geen personeelslid maar een of andere lutser was die op de zaak moest passen.

    Je zal maar zo'n klootzak in je winkel hebben staan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top