Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 50
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Wow, dames.. zitten jullie hier voor mij op de bank, zes tieten sterk?
    Ik kom even tussen jullie in zitten..

    Enne.. ik ben niet van de spellingsGestapo, ik reageerde enkel op een verbetering-met-fouten..
    Maar.. als jullie me daarvoor willen straffen, dames...

    Gooi er maar een slotje op!
    Nee hoor, straffen is nooit de bedoeling. Het was slechte poging tot grappige woordspeling, een voorzetje in een gesprek of iets dergelijks. een aantal reacties draagt namelijk niets bij aan de echte discussie, maar vaak ontsporen ze daardoor wel op een niveau wat popcorn rechtvaardigt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2009
    Berichten
    1.194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosnialove Bekijk bericht
    De account "Kees" is gebanned. Dit was mijn eerste account, deze had ik eerder dan "Kees", dus vandaar.

    Wat betreft dat andere. Zolang iemand mij respect toont, toon ik dat terug.
    De account keees? Wat is dat voor een taal dan? zie je een foutje is snel gemaakt...

  3. #43

    Standaard

    Kan allebei. :')

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Wieertse
    Berichten
    973

    Standaard

    Het trieste van dit verhaal is weer dat er op internet geen enkele bescherming is. Terwijl internet onze zogenaamde derde levensbehoefte is !!!!

    Een verkoop site zoals MP of EB moet gewoon:

    1. Altijd! geld vragen voor een advertentie,dus een fee aan de hand van de verkoopprijs.
    2. De service verlenen dat als beide partijen tevreden zijn over het product er pas een deal word gesloten.

    Voorbeeld:

    Ik verkoop iets op MP vraagprijs 300 euro. Koper stort 300 euro op een aparte rekening van MP,koper ontvangt en gaat akkoord,ik krijg mijn 300 euro.. Bieden gaat hetzelfde dus prijs overeengekomen enz.enz.

    Ik als verkoper sta garant voor de kosten van het opsturen..terugsturen zijn op kosten van de kopende partij..
    Makkelijk dus…maar dan moeten sites zoals MP en/of EB zelf investeren….en dan word het moeilijk…

    Mensen zijn vaak te goed van vertrouwen en/of denken dat ene koopje te pakken te hebben.... en vaak krijgen ze dan een deksel op hun neus. En NEE....ik ben GEEN moraal ridder..maar ik vind dat internet nog lang niet veilig genoeg is en ook te anoniem...mijn mening.

    Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2009
    Berichten
    1.194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarface Bekijk bericht
    Het trieste van dit verhaal is weer dat er op internet geen enkele bescherming is. Terwijl internet onze zogenaamde derde levensbehoefte is !!!!

    Een verkoop site zoals MP of EB moet gewoon:

    1. Altijd! geld vragen voor een advertentie,dus een fee aan de hand van de verkoopprijs.
    2. De service verlenen dat als beide partijen tevreden zijn over het product er pas een deal word gesloten.

    Voorbeeld:

    Ik verkoop iets op MP vraagprijs 300 euro. Koper stort 300 euro op een aparte rekening van MP,koper ontvangt en gaat akkoord,ik krijg mijn 300 euro.. Bieden gaat hetzelfde dus prijs overeengekomen enz.enz.

    Ik als verkoper sta garant voor de kosten van het opsturen..terugsturen zijn op kosten van de kopende partij..
    Makkelijk dus…maar dan moeten sites zoals MP en/of EB zelf investeren….en dan word het moeilijk…

    Mensen zijn vaak te goed van vertrouwen en/of denken dat ene koopje te pakken te hebben.... en vaak krijgen ze dan een deksel op hun neus. En NEE....ik ben GEEN moraal ridder..maar ik vind dat internet nog lang niet veilig genoeg is en ook te anoniem...mijn mening.

    Groet,
    Marco
    zoiets heet paypal, en daarom zou 90% van de forum gebruikers ook de gitaar eerst zijn wezen bekijken. voordat ze een honderdje of 5 naar een anoniem iemand over zouden maken. internet zitten schoften bij, maar het zelfde geld voor face to face handelen. this is real life baby

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Wieertse
    Berichten
    973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-stone Bekijk bericht
    zoiets heet paypal, en daarom zou 90% van de forum gebruikers ook de gitaar eerst zijn wezen bekijken. voordat ze een honderdje of 5 naar een anoniem iemand over zouden maken. internet zitten schoften bij, maar het zelfde geld voor face to face handelen. this is real life baby
    Ja,dacht je dat ik dat niet wist....ik vind alleen dat de bescherming op verkoop sites nagenoeg nihil en te vrijblijvend is...verder zijn wij het wel eens met elkaar...

    Tevens word ik liever niet met baby aangesproken.......

    Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

  7. #47

    Standaard

    mod-edit: en nu gaan we allebei weer lief doen!

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Kan dat niet via PM, i.p.v. hier totaal offtopic tegen elkaar te bitchen als een stel kleuters?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #49

    Standaard

    yep en dat geld ben ik nu kwijt!!! nog steeds niks gehoord van mijn aangifte en mp doet ook niks heb je ook geen zak aan
    het was de persoon die zijn eigen Arko noemt in Baflo
    dit zijn zijn verdere gegevens


    Tegenrekening 47.43.49.012
    Naam HAGEDOORN A
    Omschrijving gretsch
    Bedrag € -499,80

    maak geen geld aan hem over want het is een vuile vieze gore oplichter!!!
    ip adres komt uit in REDMOND USA
    ipadres =65.55.34.144

    het is de oplichter van de brian setzer hotrod!!! van marktplaats
    maar iemand noemde hetiets van de baflo bende????

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 februari 2005
    Locatie
    EastNL
    Berichten
    400
    Blog Entries
    1

    Standaard

    zwaar kloten man!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top