Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 50
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Wieertse
    Berichten
    973

    Standaard

    Tja,dat is gewoon RUK...Maar je weet als iets te mooi is om waar te zijn,is het meestal ook TE mooi om waar te zijn..Er zijn al vaak discussies geweest over mp,ik ga boven de 150 euro altijd kijken. Is dat niet mogelijk gaat de koop niet door.

    Ik doe eigenlijk sowieso geen zaken via marktplaats..

    @TS doe aangifte en doe iets met de tip van B-stone.

    Gr Marco
    Laatst gewijzigd door Scarface; 10 januari 2013 om 22:51

  2. #12
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosnialove Bekijk bericht
    Sorry, maar dat is gewoon 50% eigen schuld,dikke bult.
    Daar is topic starter inmiddels ook wel achter? Doe eens niet zo bijdehant. Als je niks zinnigs te melden hebt hoef je niet te reageren.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Gegokt en verloren , zo zou ik het omschrijven , slachtoffer geworden van de roemruchte "Bende van Baflo Bill" .
    Slachtoffer vind ik een beetje misplaatst woord, dit is meer hebberigheid.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    Slachtoffer vind ik een beetje misplaatst woord, dit is meer hebberigheid.
    Als jij morgen zo'n Gretsch voor dat bedrag kan kopen laat je hem ook niet liggen denk ik.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Als jij morgen zo'n Gretsch voor dat bedrag kan kopen laat je hem ook niet liggen denk ik.
    Zie dat topic over die gitaar die voor 69 euro bij de baxshop te koop stond.

    Nee, je kan op je klompen aanvoelen dat het niet klopt, als je dan toch de gok wil wagen dan rij je er persoonlijk heen. Sorry, maar voor dit soort 'oplichtings' gevallen heb ik absoluut geen medelijden.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Daar is topic starter inmiddels ook wel achter? Doe eens niet zo bijdehant. Als je niks zinnigs te melden hebt hoef je niet te reageren.
    Oke, als je iets zinnigs wilt horen: enkelvoud van bijdehand schrijf / typ je met een 'd' en niet met een 't'.

    Anyways, wat ik ermee wilde zeggen is hetgeen wat Scarface heeft gezegd. Bovendien wist ik niet eens dat het ging om een gitaar van €3k, dat maakt je nóg minder ter goeder trouw.
    Laatst gewijzigd door bosnialove; 11 januari 2013 om 11:18

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    Zie dat topic over die gitaar die voor 69 euro bij de baxshop te koop stond.

    Nee, je kan op je klompen aanvoelen dat het niet klopt, als je dan toch de gok wil wagen dan rij je er persoonlijk heen. Sorry, maar voor dit soort 'oplichtings' gevallen heb ik absoluut geen medelijden.
    Tja inderdaad, was wel een beetje een inkoppertje. Zeker bij zo'n verhaal dat te mooi om waar lijkt te zijn lijkt het mij heel goed om alle feiten te checken. Denk aan het email adres van verkoper controleren, rekeningnummer controleren, vraag om informatie van de verkoper zelf. Als er dan niks bovenkomt drijven over deze verkoper dan zou het oké zijn, maar het zou mij niks verbazen dat wanneer je het bankrekeningnummer van de verkoper googelt je de oplichter vind.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  8. #18

    Standaard

    Ik ben een van de weinigen die afgelopen zaterdag daadwerkelijk via mail contact met 'm heeft gehad vermoed ik.
    Ik mailde dat zijn vraagprijs in geen verhouding stond met de werkelijke waarde en of ie misschien de 1 vergeten was (1475,00 dus)
    Hij wilde er niet de hoofdprijs voor hebben in deze economische crisis, mailde hij terug.
    Serienummer wilde hij me niet geven (dan ruik je al genoeg onraad), maar hij vroeg wanneer ik 'm op wilde komen halen.
    Teruggemailed dat ik binnen 2,5 uur op zijn stoep kon staan met het verzoek zijn werkelijke verkoopprijs aan te geven.
    Niets meer op gehoord natuurlijk, maar dat had ik ook niet verwacht - En ja, als je besluit om het op afstand/vooraf betalen/met opsturen probeert te regelen dan kan dat wel eens fout aflopen.
    Zelf koop ik ook nooit een gitaar ongezien. Ben wel eens voor niets in Belgie wezen kijken. All in the game...

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosnialove Bekijk bericht
    Oke, als je iets zinnigs wilt horen: enkelvoud van bijdehand schrijf / typ je met een 'd' en niet met een 't'.
    Ach gut, ik maak een spelfout. Boodschap is dus blijkbaar niet erg aangekomen, jammer.
    Voordat je de volgende keer weer gaat bitchen als respons op kritiek over je postgedrag, moet je misschien iets beter beslagen ten ijs komen, talenknobbel. Het heeft namelijk niets met enkelvoud te maken.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #20

    Standaard

    leuk welkom voor iemand die op een smerige manier is belazerd. Ik ben trots op jullie.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top