Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Pickguard voor een Fender Cabronita

    Hi guys, Happy Newyear!

    Making my own La Cabronita Especial. Ben nu op zoek naar een pickguard. Ebay, Marktplaats en Craigslist afgegraasd, maar kan er geen vinden. Kan iemand mij vertellen wie in NL of in de buurt zoiets maakt of waar ik het kunststof kan kopen om er zelf een te maken. Wie weet trouwens de naam van de kunststof? PE, PVC, perspex ? Wat is het.

    Bedankt voor jullie reacties.

    Han

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2004
    Locatie
    Somewhere, over the rainbow
    Berichten
    3.577

    Standaard

    Bij guitarsupplies.nl of tonefactory.nl kun je het bestellen. Als je in de buurt van Vlaardingen woont kun je je geluk proberen bij Vox Humana.
    DA - doet je goed!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Waarom heeft werkelijk ie-der-een een fucking cabrofuckingnita?


    Een bestaande losse cabro plaat heb ik nog niet voorbij zien komen. Ik zou het maken uit kunststof van een van de bekende winkels of anders misschien iets geinigers, een nummerbord of een ouwe langspeelplaat. Of een stuk bakeliet of je giet wat epoxy op een opgespannen plastic tas (daar kleeft epoxy niet aan).

    Allemaal heel mooi slagplaatmateriaal.
    Laatst gewijzigd door RS-Rik; 2 januari 2013 om 01:04
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Gewoon zelf maken, een erg makkelijk te maken model, want er zitten geen openingen in voor pickups en dergelijke.

    Niet het zelfde als een cabronita, maar naar mijn smaak minstens zo 'lekker' : een Tele Jr slagplaatje er op
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2004
    Locatie
    Somewhere, over the rainbow
    Berichten
    3.577

    Standaard

    Hey, die ziet er bekend uit! Ik zal zeer binnenkort een topic maken van het resultaat...

    Maar absoluut een mooie slagplaat/tele!
    DA - doet je goed!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits Bekijk bericht
    Hey, die ziet er bekend uit! Ik zal zeer binnenkort een topic maken van het resultaat...

    Maar absoluut een mooie slagplaat/tele!
    Ik vroeg me al af waar het topic bleef
    Ben je nog steeds dankbaar met je verzoek aan mij om dat Jr slagplaatje, ik kende het model niet maar vind het he-le-maal te gek!
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top