Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 29 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 290
  1. #21

    Standaard

    Mij bekruipt hetzelfde gevoel Jan. Wil er meteen een aantal bestellen haha. Ik moet het nu nog met een line6 pod xt live doen.. maar is me te veel gezoek in menuutjes. Kan ik mooi met mooer mijn eerste pedalboard beginnen.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ik krijg een beetje de neiging om een heel Mooer boardtje samen te stellen.... Het is dat het crisis is...
    Lijkt mij een leuk grab and go boardtje...
    Je kunt geen 2 van die A-behuizingen naast elkaar zetten, laat staan 3. Dan trap je minimaal op 2 pedalen tegelijkertijd

    Als je ze uit elkaar zet kun je beter grotere behuizingen gebruiken, is stabieler en de knoppen kunnen verder van de footswitch af. Ook zitten die Mooer pedalen vast vol met SMD-componenten, wat (voor stervelingen) niet te repareren of te modificeren valt.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Maar een compact pedaal tussen je normale pedalen kan weer wel heel handig werken. Persoonlijk denk ik ook dat het teveel op elkaar zitten wel meevalt, gezien de gebruikte switches. Modden doen de meesten ook niet, dus dat zie ik nu ook niet echt als een direct probleem.

    De enige kritiek die ik heb op deze pedalen is dat, hoe goedkoop ze ook lijken, het eigenlijk best dure Chinese kopieën zijn.
    Laatst gewijzigd door Brum; 4 januari 2013 om 17:48

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Je kunt geen 2 van die A-behuizingen naast elkaar zetten, laat staan 3. Dan trap je minimaal op 2 pedalen tegelijkertijd

    Als je ze uit elkaar zet kun je beter grotere behuizingen gebruiken, is stabieler en de knoppen kunnen verder van de footswitch af. Ook zitten die Mooer pedalen vast vol met SMD-componenten, wat (voor stervelingen) niet te repareren of te modificeren valt.
    Het is gelukkig ook alleen maar een neiging... Ze hebben wel een hoge "aaibaarheidsfactor".....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2011
    Locatie
    Zuid-Noordholland
    Berichten
    236

    Standaard

    Hier zijn nu ook 2 Mooer pedaaltjes naartoe onderweg: een Ultra Drive voor een vriend van me (een kopie van een Keeley gemodde DS1) en de Pure Boost voor mij (een kopie van de Xotic RC Booster). Nu alleen 3 tot 5 weken wachten...

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Frozen North
    Berichten
    248

    Standaard

    Deze site heeft allemaal "budget" pedalen, ook de mooer pedalen. Misschien interessant: wtfaccessories.com

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joh@ndederde Bekijk bericht
    Deze site heeft allemaal "budget" pedalen, ook de mooer pedalen. Misschien interessant: wtfaccessories.com
    Daar zijn ze 2x zo duur: $88

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Het is gelukkig ook alleen maar een neiging... Ze hebben wel een hoge "aaibaarheidsfactor".....
    Dat had mijn Polytune Mini ook.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Mijn vaste booster op mijn pedalboard vertoont al enige tijd kuren en paste net niet helemaal op het board dus maar even de pure boost besteld net... En gelijk een de triangle buff fuzz meegenomen en ga mss ook de sweeper bestellen...

    helemaal niet duur en ben benieuwd naar de kwaliteit, voor 33e kan je bijna niet mis gaan, zeker niet voor fx die je 1 a 2 keer per set gebruikt, dan wil je dat ze niet teveel ruimte innemen en niet al te veel kosten .
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Men zegt over het algemeen dat die digitale pedalen van Mooer vrij ruk zijn dus die Sweeper kan je misschien beter laten zitten, ik weet het niet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top