Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 19272829
Weergegeven resultaten: 281 t/m 290 van 290
  1. #281
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Heeft er al iemand ervaring met de Mod factory?

    http://www.cheaperpedals.com/product...-factory-pedal
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #282
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Tsjonge, wat krijgen sommige mensen dat er toch strak in. Ziet er gelikt uit. Bij mij werkt het ook maar is het een puinhoop :-).

  3. #283

    Standaard

    Een beetje passen en meten, dan gaat het er vanzelf strak in.
    Overigens had ik geen keuze: het koffertje was niet groter hahaha.

    De Mod factory heeft een hoop aan boord, en er zitten leuke dingetjes bij. Maar ook weer vind ik het vaak nét niet. Leuk voor de effects die je zelden gebruikt, maar als je ze regelmatig wilt gebruiken dan zou ik de voorkeur aan het pedaal geven.

    Ikzelf werk met de HB powerplant JR, en die heeft 5x een geisoleerde output van 220Ma. De Mod Factory vraagt 228Ma.
    Dat is wel op te lossen met een paralellkabeltje, zoals ik met de Delay (ook 228Ma) ook gedaan heb (=gele kabel op de foto), maar dan ben je wel zo klaar met je 5 outputs. (tenzij je een kleinere daisychaint, zoals bijv. de tuner die je toch maar standalone gebruikt).

  4. #284
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Grappig. Hoe de kopieerders weer worden gekopieerd.





    http://www.notreble.com/buzz/2014/07...-sized-pedals/
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  5. #285
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Volgens mij zijn dat gewoon rebranded pedalen van mooer.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  6. #286
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Nog meer gerebrande pedalen van Mooer? Deze keer met hulp van Eddie Kramer zo te zien.
    The wirelessly-powered Eddie Kramer Series F-Pedals: http://www.gizmag.com/fpedals-wirele...-stomps/30681/






    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 7 oktober 2014 om 14:46
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  7. #287

    Standaard

    Die Eddie Kramer wireless power stompboxes werken zo te zien via inductie via de bodemplaat.

    Heel innovatief !

  8. #288
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Het ontwerpteam van Mooer is uit elkaar en eentje ervan is Hotone gestart, kleiner met een grote heb-factor.https://www.youtube.com/watch?v=FRkUyhTgwec
    en https://www.youtube.com/watch?v=tqQO0EBeXn0
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  9. #289
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Vandaag m'n Boss DM-2 uit de mottenballen gehaald om hem eens 1 op 1 naast m'n Mooer Ana Echo (=#3; #1 stomweg verkocht (die klonk heerlijk), #2 had serieuze clock-whine en heb ik ook weggedaan) te horen, beiden in de FX-Loop.

    Lang verhaal kort: ze klinken duidelijk als familie, waarbij de DM-2 iets meer hoogfiltering heeft en daardoor smoother/warmer klinkt dan de Ana Echo (subtiel verschil), de Ana Echo kan extremer qua repeats (oscilleert ook veel sneller en veel luider), en de Ana Echo klinkt iets meer 'raunchy/gritty' in z'n repeats.
    De MXR Carbon Copy is zelfs nog smoother, subtieler en warmer dan de DM-2; dus in het spectrum van helderder naar donkerder, zit de DM-2 mooi tussen de Ana Echo en CC in.
    Door die extra smoothness valt het zeker bij de CC niet zo op dat ie aanstaat, zelfs bij een hoger mix-level; bij de DM-2 hoor je dat ietsje beter en bij de Ana Echo weer iets beter.

    Maar goed, voor iemand die 1/3e budget heeft en toch 90-95% de klank van een DM-2 wil, is de Ana Echo een prima keus, zeker als je het kleine formaat en true-bypass meerekent.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  10. #290
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Dat is precies wat ik fijn vind van de Ana, dat ie meer ambient is dan precies. In dat kader vind ik de Lovepedal Echophonic nog fijner, delicater en veelzijdiger dan de Ana maar smelt ook gelijk aan je signaal vast.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top