Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Nitrolak bestellen

  1. #1

    Standaard Nitrolak bestellen

    Hey gasten,

    Ik heb eens rond zitten kijken voor spuitbussen nitrolak en kwam uiteindelijk bij de websites van guitarsupplies en tonefactory uit.

    Nu is het zo dat je bij tonefactory veel minder betaald voor een bus en dat er ook nog eens 100 ml meer inzit.

    Hebben jullie ervaring met deze spuitbussen en waar gaat jullie voorkeur naar uit?

    Grtz Sonny

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Ik ken alleen de bussen van GS en die werken super. Je bent met een strat bezig. In principe moet je het redden met 1 blik primer, 1 blik kleur en 2 blikken blank.
    147-c Guitars

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Ik ken alleen de bussen van GS en die werken super. Je bent met een strat bezig. In principe moet je het redden met 1 blik primer, 1 blik kleur en 2 blikken blank.
    Waarom 2 bussen blanke lak?

    Voor mij hoeft er geen dikke laag blanke lak op te zitten. Ik wil uiteindelijk een matte look voor mijn strat of is blanke lak dan nog steeds noodzakelijk?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Blanke lak is noodzakelijk voor de 1962 sound! En als je het helemaal goed wilt doen: fullerplast!

    Ik heb die van guitarsupplies gebruikt, en voor een P-bas had ik toch 2 bussen van elks nodig om comfortabel te werken.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top