Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 54
  1. #1

    Standaard Reclame op Gitaarmarkt

    Als je dan toch reclame wil maken... zorg dat het er dan grafische fatsoenlijk uitziet!

    Met alle respect maar wat een ontzettend lelijk reclameblok op gitaarmarkt zeg, benut dan de breedte van de pagina ipv de hoogte... welke prutser heeft dit in elkaar geflanst?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Zeg, wie denk je wel dat je bent, pisvlek? Al ziet het er misschien niet helemaal fantastisch, daar hoef je iemand nog niet zo voor af te fakkelen.

    Idioot.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.588

    Standaard

    Ik zou mij liever druk maken om de bepaald niet concurrerende functionaliteit t.o.v. marktplaats e.d. Maar ja, het is gratis....

  4. #4

    Standaard

    @napoje, ik neem aan dat je jezelf aanbied om een soortgelijk iets als Marktplaats te maken hier op gitaarnet?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Berichten
    1.435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Zeg, wie denk je wel dat je bent, pisvlek? Al ziet het er misschien niet helemaal fantastisch, daar hoef je iemand nog niet zo voor af te fakkelen.

    Idioot.
    Alhoewel ik het met je eens ben is dat schelden ook niet meteen een fatsoenlijke reactie of wel?
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.588

    Standaard

    @cale0

    Omdat het gratis is wil nog niet zeggen dat je geen kritiek mag leveren. Ik heb nog nooit een gitaar via gitaarmarkt kunnen verkopen, tewijl ik ze op marktplaats zo kwijt ben. Een gemiste kans volgens mij want het heeft veel potentie als er de juiste energie in gestopt wordt.

    Ik wil best een vrijblijvende poging wagen hoor... Het is mijn werk, webdesign en interfaces. Alleen moet er wel een programmeur meewerken. En als er meer aan verdient wordt dan de hosting wordt het een ander verhaal...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    @cale0

    Omdat het gratis is wil nog niet zeggen dat je geen kritiek mag leveren. Ik heb nog nooit een gitaar via gitaarmarkt kunnen verkopen, tewijl ik ze op marktplaats zo kwijt ben. Een gemiste kans volgens mij want het heeft veel potentie als er de juiste energie in gestopt wordt.

    Ik wil best een vrijblijvende poging wagen hoor... Het is mijn werk, webdesign en interfaces. Alleen moet er wel een programmeur meewerken. En als er meer aan verdient wordt dan de hosting wordt het een ander verhaal...
    Ik wil hier niet een directe aanval-op-napoje topic van maken maar ik vind dat je vrij weinig verstand van je werk hebt als je even iets soort gelijks als marktplaats denkt te kunnen maken. Marktplaats is namelijk niet een non-profit bedrijf/organisatie/gitaarforum, zij kunnen een heel team programmeurs inhuren. Zo iets maak je namelijk niet in een paar uurtjes, en aangezien je niet 10+ uur even voor de lol gaat programmeren aan een gratis forum.

  8. #8

    Standaard

    ik denk dat de F5 knop wonderen doet,

    overigens is de nieuwe gitaarmarkt in de maak

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.588

    Standaard

    Waar staat dat dan, dat ik net zoiets als marktplaats ga maken? Je moet eens leren lezen vriend. Als je me wil afzeiken kom dat dan even persoonlijk doen, stuur maar een pm.

    En ik werk op een mac, daar doet die f5 knop niet zoveel.
    Laatst gewijzigd door Napoje; 14 december 2012 om 10:04

  10. #10

    Standaard

    sorry, appeltje-R dan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top