Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
  1. #1

    Post Fender stratocaster 1987

    Hoi , Ik ik ben op zoek naar een Fender usa stratocaster, nu kan ik er een kopen uit 1987 voor € 900,00 maar ik weet of hij dit wel waard is, kan iemand me ook zeggen hoe ik foto's kan plaatsen bij deze pagina en of ik hier niet te veel voor betaal

    Groeten JeeGee

  2. #2

    Standaard

    Hoi,

    Foto's plaatsen kan wanneer je eerst je foto's upload naar een fotoclient als photobucket o.i.d.
    Met dit soort sites kan je dan per foto of per album een link plaatsen op deze site.
    Als je dan een direct link plaatst (begint met [IMG]) kan je foto's hier zien.

    Succes

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeeGee Bekijk bericht
    Hoi , Ik ik ben op zoek naar een Fender usa stratocaster, nu kan ik er een kopen uit 1987 voor € 900,00 maar ik weet of hij dit wel waard is, kan iemand me ook zeggen hoe ik foto's kan plaatsen bij deze pagina en of ik hier niet te veel voor betaal

    Groeten JeeGee
    het lijkt erop dat ze ongeveer vanaf 750 euro worden aangeboden

  4. #4

    Standaard

    Of je er te veel voor betaald is o.a. afhankelijk het type en de staat van de gitaar. Ik vind 900 euro geen schokkend bedrag voor een USA strat van goede kwaliteit. Als die je bevalt brengt die zijn geld meer dan op.

  5. #5

    Standaard

    [IMG][/IMG]

    Bedankt voor de tip van de fotos dit is hem/haar er zitten Fender customschop 54 pickups in

    grt JeeGee

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    750 eu en geen cent meer lijkt mij. Voor 900eu kan je mooiere strats kopen.

  7. #7

    Standaard

    heb zelf een strat uit de jaren tachtig, prachtige gitaar! speelt heerlijk! best guitar ever! (en heb er zelf 50 gehad) ze is mishandeld afgeragd maar speeld en klinkt helemaal perfect voor me. vriendin voor het leven!

    ik zeg prijs is iets wat je vergeet als het jou gitaar is!

  8. #8

    Standaard

    Hoewel je ze ook wel goedkoper ziet is 750E inderdaad een gangbare prijs (en dan inclusief koffer).

  9. #9

    Standaard

    ik zeg 700 euro, 900 is echt te veel. bedenk wel dat de late 80 modellen erg goed zijn natuurlijk. Dus opzicht als je deze tussen de 700-800 kan kopen, redelijke goede deal!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.515

    Standaard

    De EE serial kan van '87 tm 89' zijn, je moet hem openmaken voor het juiste jaartal. 750 lijkt me een prima prijs. Beetje allemans gitaar, minder persoonlijkheid dan de Fullertons maar nog wel de alder body.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top