Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 48
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Celestion G10L35. Zijn gezochte speakers.
    De 4x10 is de 1965A/B
    Er is ook de 2x12 van dat formaat, type 1966 A/B (zoals op de foto van Speeddemon),

    Voor de JCM600 serie is ook een 4x10 kast gemaakt van dezelfde grootte maar deze had andere type aanduiding en andere 10" speakers.

    Misschien iets voor Remco om in jouw kast een 15" te plaatsen voor het extra laag wat hij zoekt?
    Laatst gewijzigd door MarkS; 28 december 2012 om 18:19

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Ik doe er niks mee. Dus....

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Sucker ben ik toch ook. Laat ik me weer meeslepen door dit topic. Welnu.. Ik heb weer een 3210 head op de kop getikt ditmaal zwarte cloth ipv bruin.

    Toch erg lekker voor thuis. Wel de looks, bijna de sound, maar zonder het volume dat daarvoor noig is.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    En ik heb die kast van macwilliams nu thuis, waar als het goed is vandaag of morgen 15mm B/BB berken-multiplex voor geleverd wordt om er een mooie 2x12 baffle voor te maken.
    1 speaker is reeds voorzien; een WGS ET-65. Nu nog iets erbij (stond van de week een interessante Celestion Classic Lead op MP; was wel benieuwd hoe dat zou matchen. Maar verkoper reageerde niet... )

    Anderen die ik overweeg:
    -Celestion Vintage 30
    -Celestion G12H30 70th Anniv.
    -Celestion Creamback
    -WGS Reaper HP
    -WGS Veteran 30

    @Mark; ik heb op 't Marshallforum gelezen dat er een serie van de 3210's was, die weliswaar geleverd waren met zwart cloth, maar dat het materiaal van dat cloth snel verkleurde naar bruin. Mijn 'fullstack' is nu helemaal zwart, al ben ik ook altijd zeer gecharmeerd geweest van het checkerboard cloth (macwilliams ook, waarvan bewijs. )
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    @Mark; ik heb op 't Marshallforum gelezen dat er een serie van de 3210's was, die weliswaar geleverd waren met zwart cloth, maar dat het materiaal van dat cloth snel verkleurde naar bruin. Mijn 'fullstack' is nu helemaal zwart, al ben ik ook altijd zeer gecharmeerd geweest van het checkerboard cloth (macwilliams ook, waarvan bewijs. )
    I know. Kwam die posts destijds ook tegen toen ik de stack net had. Die was uit '86.
    De jouwe uit '84, mijn nieuwe uit '88.
    Somewhere in between dus.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Varsseveld
    Berichten
    100

    Standaard

    Heb de mosfet ook, met 1965B kast (+speakers). Is altijd te koop, alleen in set, voor een goede prijs uiteraard ;-)
    Bevalt verder prima, gaan echt loeihard!
    Gitaren: Gibson Les paul Special Faded Worn Cherry, Danelectro DC ’59 50th anniversary WH, Ibanez RG320Fa Amp: Marshall JCM 800 4104, Marshall Lead 100 Mosfet, Marshall 1965B 4×10” Effects: EHX HOG, Akai Headrush E2, MXR EVH Phase 90, Catalinbread RAH, Dunlop Crybaby sw95, Ernie Ball VP6166, BYOC Overdrive2, Boss TU-3, Dc Brick

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    ik kocht die complete stack 3 jaar terug voor 225,-
    Dat was pas een goede prijs!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    ik kocht die complete stack 3 jaar terug voor 225,-
    Dat was pas een goede prijs!
    Idd, nu is de complete stack 500 euro! (en da's nog een koopje).
    Marshall MOSFET full stack op MP
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Zag hem staan idd. Heb ik achteraf toch best flink spijt dat ik de cabs toen heb weggedaan.
    Huidige top moet ik nog eea aan vervangen, heb bijgeluiden in de loop, wat vooral opvalt met delay. En plopgeluid bij kanaalschakelen. Hoe gaat het met jouw revisie-project? Nog steeds op de to-do lijst?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Hoe gaat het met jouw revisie-project? Nog steeds op de to-do lijst?
    Yep. Heb gister nog de juiste slagmoeren en bouten voor speakermontage in de 1965B (die een 1966B gaat worden) besteld. Draad, 15mm Siberisch berken B/BB kwaliteit en interne bedrading zijn reeds voorhanden. Nu de 2e speaker nog, om te pairen met een WGS ET65.
    De head ligt ook nog steeds open op m'n bureau, maar die moet er maar snel aan geloven.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top