Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard Old Friends (simon and garfunkel) solo fingerstyle gitaar This years seasons greeting

    Iedereen de beste wensen voor 2013, en prettige feestdagen.

    Na een testopname bleek mijn vermoeden te kloppen... Stop the cavalry is als solo stuk net wat te vlak. En dit jaar zo veel mensen tegen het lijf gelopen die ik al jaren niet meer gezien had dat dit nummer ook wel toepasselijk was. De opname is trouwens al uit 2010. Weet niet meer zeker of ik deze versie thuis heb opgenomen, of bij een kennis. Ik vermoed het eerste.



    Enjoy!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    De opname is trouwens al uit 2010. Weet niet meer zeker of ik deze versie thuis heb opgenomen, of bij een kennis. Ik vermoed het eerste.
    Prachtig.... was het zo laat op de avond ?

    Mooi spel - zoals gewoonlijk. Laatste deel wat 'getikkel'. Is dat omdat het hoog op
    de hals gespeeld wordt ? Of is dat een plectrum-geluid.

    Jij ook de beste wensen voor 2013 !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  3. #3

    Standaard

    laat op de avond? Nee, gewoon lang geleden, en ik houd dat soort dingen meestal niet goed bij... Was toen een weekend bij een vriend langs om zijn nieuwe opnameapparatuur te proberen. Daarna zelf ook zo'n ding voor tussen de mics en de pc gekocht en een groot deel later ook weer eens thuis gedaan. Nu weet ik alleen dat dat mapje op mijn pc opnames uit 2010 zijn.

    Getikkel, hoog op de hals? Kom eigenlijk niet echt hoog op de hals, maar op het einde van het bookends theme speel ik de lage noten van de tweeklanken als artificial harmonics. Vermoed dat je dat bedoeld. Dan tik ik af en toe ook tegen de frets aan met mijn rechterhand nagels.

  4. #4

    Standaard

    "Artificial harmonics", moest ik even opzoeken. Speciale techniek.....
    Weer wat geleerd... en dat op eerste Kerstdag.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Mooi hoor. Na een avond zuipen en vandaag de familie over de vloer is dit een mooi afzakkertje. Ik heb weer genoten en ik zag m'n vriendin ook even haar oren spitsen terwijl ze in haar fotobewerking gedoken zat..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  6. #6

    Standaard

    Hi
    Voor you and yours een mooie kerst en een heel gezellige jaarwisseling!
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Ja wat kan ik zeggen, gewoon een mooi gespeeld stukje gitaar muziek.
    Lekker om mee wakker te worden op 2e kerstdag.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Volledig met arnoldtims eens!!!

    Nog een fijne 2e Kerstdag, goede jaarwisseling en een
    gezond en muzikaal 2013!!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Lekker hoor! Gezegende Kerst allemaal.

  10. #10

    Standaard

    Thanks! Geniet nog even van de kerstsfeer! Ook al kun je zowat buiten een terrasje gaan pakken...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top