Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door USofguitar Bekijk bericht
    Hoi Luke,

    Dank je. Die solo is eigenlijk onstaan uit een jam. Maar ik heb het wel geschreven. Behalve het eind en het begin was de solo wel bedacht. Ik moest inderdaad zorgen dat mijn verhaal goed was. En ook dat het minder dan 35 duurde....
    Het is echter binnen één uur "geschreven". Ik wist snel wat ik wilde zeggen. Vooral wat anders dan Amin pentatonisch. Neem me niet kwalijk, ik vind het een heerlijke toonladder. Maar meeste van de kandidaten gingen ervoor en ik wilde wat anders.
    Jazeker!! Je gaat meteen al zo bluesen in die Amineur. Ik vind het wel cool dat je je toonkeuze wat uitbreidt. Mag ik zelf ook graag doen (of in ieder geval proberen dan).
    Nogmaals te gek gespeeld! Ik ben zelf een heel ander soort gitarist maar ik vind dit heel erg gaaf! Ik zou willen dat ik zo kon spelen
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2012
    Locatie
    Middelstum
    Berichten
    425

    Standaard

    Damn! Vanaf 0:16 viel mn bek open man, super!
    Mijn Les Paul zelfbouwproject
    Mijn zelfbouw Superstrat project
    Te koop aangeboden: zo goed als nieuw 12" radiusblok. Eventueel ruilen tegen 16" blok

  3. #13

    Standaard

    Bedankt, Gerard!

  4. #14

    Standaard

    Wat gaaaaaaaaaaf!!!!

    Graag wel wat moeilijker kijken... om het gemak te zien is helemaal frustrerend... ;-)
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top