Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21

    Standaard

    @Redbuell

    Er al eens aan gedacht om een andere zanger te zoeken?
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 februari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aikara Bekijk bericht
    @Redbuell

    Er al eens aan gedacht om een andere zanger te zoeken?

    Ik heb het idee dat ik de enige ben in de band die er zo over denkt, de zanger en de rest kennen elkaar al erg lang en de lat ligt niet zo hoog bij de rest van de band, vandaar dat ik er nu relaxter naar kijk en meer focus heb voor plezier maken ipv die solo of dat intro feilloos te spelen. Ik ga ook niet meer voor een optreden moeilijke toeren uithalen om vrij te regelen van mijn werk, als ik kan dan kan ik en anders pech, tenzij het een echt vet optreden is natuurlijk.
    4 Sale:
    Marshall 1960a 4x12

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2011
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    238

    Standaard

    Een goed gesprek zou zeker helpen. Ik was ook in het begin een zoutzak maar na een gesprek met de rest van de band hoe we meer entertainment op een avond krijgen heeft ons heel erg geholpen. Ik maak er nu een spelletje van om het publiek zo veel mogelijk mee te krijgen. Mensen horen niet alleen muziek maar kijken ook naar de muziek zeg maar. Als ik een solo speel en ik sta stil reageert niemand. Trek ik gekke bekken ga ik me move's doen dan hoor ik meer gejuich. Maar denk niet dat na zo'n gesprek gelijk iedereen als een frontman los gaat. Nee dit heeft veel tijd nodig en zeker een half jaar aan gigs voordat je bandleden zich meer en meer vertrouwt voelen op het podium. Ze gaan de nummer door en door kennen en ze komen elkaar steeds meer en meer tegen op het podium. Eerlijk gezegd met mijn nieuwe bandje is het ook nog niet echt aan. Maar nu we meer optredens krijgen gaat het beter. Dus heb geduld maar maak het wel duidelijk dat er verandering moet komen en het komt allemaal dik in orde.

  4. #24

    Standaard

    bij een vriendenband helpt het meer om eens een heel optreden te filmen en dan met een biertje samen het hele optreden te gaan terugkijken.

    Dus niet doorspoelen! Allemaal zitten en terugkijken. (Zodra er bandleden afhaken met kijken kun je dan vragen waarom je van je publiek verwacht dat ze blijven staan als je zelf het optreden niet af wil zien)

    Daarna eens lekker praten of dit nu het maximale is wat er uit te halen is. open en eerlijk. en desnoods te aanvaarden dat het bij de vriendenclub ook werkelijk het maximale is. In amateurbands is de mentaliteit eigenlijk altijd de begrenzing. Niet de capability.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top