Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Ik heb net even zitten experimenteren. Ik had nog een oude Roland M-120 line mixer "toevallig" liggen ;-)

    Normale setup:

    Gitaar -> TriAxis (send)-> G-Force (return)-> TriAxis -> Mesa 2:90 -> Marshal 2x12

    Test setup:

    Gitaar -> TriAxis (send)-> G-Force (return)-> TriAxis ->(1,2) M-120 (L/R)-> Mesa 2:90 -> Marshal 2x12

    Verder niks op de mixer aangesloten, alle ongebruikte ingangen stonden dicht (incl. send/returns).

    Een paar keer verwisseld en wat accoorden gespeeld.

    Ik kan een klein beetje tone-suck horen. Iets minder definitie in het hoog lijkt het (ik vind het altijd moeilijk om geluid te omschrijven).
    Ik kon verder niet horen of er meer ruis/brom bij kwam (mijn normal setup is zeker niet stil in overdrive presets). Ik kon ook niet te hard spelen omdat de kinderen al op bed lagen. Ik heb het wel beide op ongeveer hetzelfde volume geluisterd.

    Ik denk dat je dus wel een redelijk goede mixer moet hebben om dit te doen zonder "problemen". Daarnaast zal je ook moeten opletten op de componenten die je via de mixer erbij draait; ieder component draagt een beetje ruis etc. bij....
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  2. #12

    Standaard

    Je zou deze test eigenlijk even moeten doen zonder de G-force in de loop (of had je de loop uit staan?). Dan hoor je het verschil misschien ook beter. Kun je gelijk proberen wat het voor je doet als je de G-force door je droge geluid heen mixed. Wordt je vast een stuk vrolijker van...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top