Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Gitaarles in Almere Haven

    Ben je op zoek naar gitaarles in Almere Haven? Dat kan bij mij! Ik ben een gediplomeerde, ervaren en enthousiaste docent en geef les op alle niveaus. Dit voor zowel de elektrische als akoestische gitaar.
    Ik houd me bezig met de stijlen pop, blues, funk, rock, hardrock, reggae, jazz enz.

    Er is nog ruimte in mijn rooster voor enthousiaste leerlingen. Wil je graag meer weten, aarzel dan niet om me even te bellen voor vrijblijvende informatie op nummer 06 105 19 535. Mailen kan ook naar mail@rickkostelijk.com

    Voor een eerste verkennende proefles reken ik 12 euro voor volwassenen en 10 euro voor leerlingen jonger dan 21 jaar.

    Ook kun je op mijn website www.rickkostelijk.com kijken voor aanvullende informatie over mijn activiteiten als gitarist.

  2. #2

    Standaard

    Er is weer plaats voor nieuwe leerlingen! Neem contact met me op voor aanvullende info.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Spam, gast👎
    Ga je aanbieden op marktplaats.
    Trouwens, als je 4 jaar na dato nog leerlingen zoekt om je agenda te vullen, vraag ik me af of het niet tijd wordt voor een carriere switch ? 😉

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    Arjan, kijk die clip en bied dan je excuses aan, godsammme.
    Mwa...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik heb het niet over N skills, goeie muzikant, maar hij biedt commerciële diensten aan op dit forum en volgens mij zijn de mods daar erg kort op. Omdat het een goeie muzikant is mag hij dit doen?
    Dus ik zie niet in waarom ik excuses moet aanbieden?

  6. #6

    Standaard

    Ja, op marktplaats adverteer ik ook. Voor wat betreft je opmerking 'spam'; Ik begreep dat dit forum speciaal bedoeld is voor mensen die les aanbieden/zoeken. Uiteraard, als ik me vergis snap ik je commentaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top