Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 22 van 22
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
    Ik vraag me intussen af of de zelfbouwers onder ons die wel eens in opdracht bouwen, bewust hier mee omgaan (dus expres even zowel warmte als koude opzoeken om daarna nogmaals het fretwerk even bij te werken). Want als je hem dus tijdens de zomermaanden bouwt en aflevert, krijgt de nieuwe eigenaar dan in de winter problemen?
    Ik zet ze niet perse in een koude /warme - droge / vochtige ruimte.
    Ik laat ze gewoon terug komen als ze het beginnen te voelen. En doe het gratis, dat is deel van de policy : "life time garanty for first owners" op alles wat met hout en constructie te maken heeft. Dus niet falen van hardware.

    Het hoort tot de afstelling die ik geef na een (half) jaar, ook om te zien hoe het instrument zich houdt.



    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    Ik zet ze niet perse in een koude /warme - droge / vochtige ruimte.
    Ik laat ze gewoon terug komen als ze het beginnen te voelen. En doe het gratis, dat is deel van de policy : "life time garanty for first owners" op alles wat met hout en constructie te maken heeft. Dus niet falen van hardware.

    Het hoort tot de afstelling die ik geef na een (half) jaar, ook om te zien hoe het instrument zich houdt.



    s.
    hier ook. vorig jaar veel werk gehad met fretuiteindes ... al zijn er ook die de winter hebben uitgezeten waarna het vanzelf weer goed kwam

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top