Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Triggy Bekijk bericht
    Kijk vooral 2e hands. Simon&Patrick en Seagull kun je rond jouw bedrag nog wel eens scoren.
    Die zijn echt beduidend beter dan een nieuwe in jouw pricerange.
    Succes!
    Idd, of een ouwe Cort Earth 100 of Yamaha 720s/730s. Allen met massief bovenblad en (weet ik uit ervaring) "bang for the bucks".
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

  3. #13

    Standaard

    Hoi

    Ik heb even naar de nieuwe reeks die uit komt van martin gezien, het is een Taylor style 14 body ontwerp door Bob Tayler in 1994 denk ik.

    Kan er natuurlijk ook naast zijn, maar ik denk het wel. dus volgens mij geen Martin.

    Groetjes

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TattooRock Bekijk bericht
    Ik was eigenlijk wel benieuwd naar wat hij speelde en heb ff gechecked:

    Hier lijkt hij te spelen op een Gibson Hummingbird maar de slagplaat klopt niet, dus iets anders in zo'n specifieke sunburst.


    Dit lijkt op een Martin?

    In een interview zegt hij het volgende:
    Guitar.com: What types of guitars are you taking on tour with you, and do you have any favorites that maybe didn't make it onto the road?

    Kyle: Martins! They sound the best.
    Hoi

    Ik heb even naar de nieuwe reeks die uit komt van martin gezien, het is een Taylor style 14 body ontwerp door Bob Tayler in 1994 denk ik.

    Kan er natuurlijk ook naast zijn, maar ik denk het wel. dus volgens mij geen Martin.

    Groetjes

  5. #15
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pick-Mane Bekijk bericht
    Hoi

    Ik heb even naar de nieuwe reeks die uit komt van martin gezien, het is een Taylor style 14 body ontwerp door Bob Tayler in 1994 denk ik.

    Kan er natuurlijk ook naast zijn, maar ik denk het wel. dus volgens mij geen Martin.

    Groetjes
    Nee het is een Taylor 10 ce model, de 10's zijn de dreadnoughts en de ce met cutaway. De 14 is een OM-model, ik heb zelf namelijk een 114

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top