Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: De Aldi gitaar

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Weer even bezig geweest. Topkam toch ietsje verder ingevijld. Axie is nu een stuk beter. Brug heb ik maar laten zitten. Hij loopt hier en daar iets aan bij hard aanslaan. Als ik daar vanaf wil moet ik de frets gaan vlakken en het zijn hele dunne fretjes. Laat maar. Jammer eigenlijk dat ze wel de moeite doen om bindings aan te leggen en een mooi naturel topje te maken. Wmb hadden ze de hele gitaar effen zwart gespoten zonder bindings. En dan het geld wat je bespaart besteden aan topkam en fretwerk. Maar goed het oog wil ook wat.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Bij Thomann of Mucicstore heb je trouwens ook al een dreadnought voor 49,-
    De kwaliteit zal niet veel anders vermoed ik. http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hbd110nt.htm
    ALLES IS VERKOCHT!

  3. #13

    Standaard

    Ik ben blij met dit draadje. Aanstaande dinsdag komen er twee leerlingen naar me toe die deze gitaar op 5 december als kado hebben gekregen en ik was eigenlijk heel sceptisch of ze er wel iets aan hadden. Het is sneu kids te zien tobben op een onmogelijk te bespelen instrument als ze ook nog eens plezier in het spelen moeten krijgen en houden. Ik zal een extra uurtje voor beiden uittrekken en de gitaar aan de hand van dit topic wat bewerken, omdat ik weet dat het dus de moeite waard is er even wat tijd in te steken Thanks!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top