Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1

    Standaard Nieuwe gitaar: Maya LP Custom voor 55 euro!!!

    Vandaag 2ehands gekocht. Ik weet totaal niks van dit merk af. Ik weet wel dat t n Japanner is uit de jaren 70 en dat op de brug en de elementen aan de onderkant Ibanez staat. Hij klinkt echt goed niet normaal. De switch en de potmeters kraken wel allemaal. En de brughumbucker neemt af en toe af in volume maar dat fixen we wel. Verder wel wat krassen enzo maar hij ziet er goed uit.

  2. #2

    Standaard

    gefeliciteerd ermee dan maar!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    foto's?
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 december 2002
    Locatie
    capelle ad ijssel
    Berichten
    586

    Standaard

    leuk joh zo'n oude jap les paul. ik ben zelf voor een tokai aan het kijken, zijn ook geen onverdienstelijke remakes!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    609

    Standaard

    Dat was mijn eerste gitaar...Een zwarte Maya Les Paul. Jaartje op gespeeld totdat ik hem inruilde op een Strat model gitaar. Weet niet meer precies hoe ie klonk, daar had ik toen nog helemaal geen benul van en bovendien had ik een waardeloze amp. Ik ruilde hem toen in omdat ik de Dire Straits sound wilde...

    Wat ik nog wel weet is dat ie tegen een stootje kon. Ik ging er niet erg voorzichtig mee om en toen ik hem inruilde had ie een barst aan de achterzijde en stond de brug scheef... Elke andere gitaar had onder dezelfde omstandigheden in honderd stukken gelegen.
    If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    lekker toch ? ik ga over 2 weken eens kijken naar een 110 euro jap LP. als ie niet slecht is koop ik hem gewoon. ff spelen, en leuk voor erbij. mocht ie niet bevallen ? gewoon verkopen voor 150

  7. #7

    Standaard

    Maya kwam uit de Hondo fabriek dacht ik.

    veel plezier ermee.
    Gear: 357 toetsen, 35 snaren
    Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    ¡doʞ u,z do p1ǝɹǝʍ ǝp sı ʇǝɥ
    Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitch

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2002
    Locatie
    Winschoten
    Berichten
    831

    Standaard

    55 euro! das echt weinig. Wat voor soort LP model is het (standard, custom, studio) en kleur etc.
    En klinkt de gitaar goed voor de prijs of echt goed (laten we zeggen iig beter dan epi's)?

  9. #9

    Standaard

    Het is een copy van een zwarte les paul custom. Ziet er hetzelfde uit met overal witte binding enzo. Een vriend van mij heeft n epi lp standard en ik vind de maya stukke beter klinken. Ik ga denk ik wel de potmeters, switch, en misschien de brughumbucker en de stemmechanieken vervangen. Als er iemand nog toevallig iets heeft liggen laat maar weten!

  10. #10

    Standaard

    maya maakte inderdaad hele leuke kopies van voornamelijk les pauls.
    dingen spelen en klinken lekker en hebben ook een mooie afwerking, stond deze op marktplaats soms?
    als ie voor mij niet zo ver rijden was geweest had ik hem opgehaald.
    zou hem mooi origineel laten als ik jou was,maar dit is wel een superkoopje ze worden wel vaker aangeboden maar meestal rond de 150 a 200 euro veel plezier er mee .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top