Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 28
  1. #11

    Standaard

    Ja dat maakt heel veel uit, mss is het een idee dat je dat eerst zelf probeert uit te googlen?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #12

    Standaard

    Ik gebruik mijn 11R in combinatie met twee Tech 21 Power Engines. Dit zijn 1x12 cabs met een poweramp en toonregeling ingebouwd. Met behulp van dat laatste krijg je op elk volume en in elke ruimte wel een leuke sound.
    Tech 21 Power Engine te koop

  3. #13

    Standaard

    Ik wil iedereen danken voor hun tijd en info. Ik ga verder op zoek naar een lampen versterker met Fx loop om deze aan een 11rack te hangen.
    Everything has a small beginning. Cicero

  4. #14

    Standaard

    In dat geval zijn er nog steeds twee opties waaruit je dan kunt kiezen: wil je voor de '4 kabel' gaan om ook de preamp van de buizenversterker te kunnen gebruiken, of wil je van de buizenversterker puur de poweramp en speaker gebruiken om de 11r mee te versterken?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageryu Bekijk bericht
    Ben eigenlijk op zoek naar een Bogner Alchemist 112 25w.
    By the way, maakt het iets uit of de FX in/out parallel of serieel is?
    De Bogner Alchemist is 40 Watt, en terugschakelbaar naar 20 Watt.
    Overigens is deze amp prima thuis te gebruiken, klinkt ook lekker op laag volume, heb het ding zelf ook.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ja dat maakt heel veel uit, mss is het een idee dat je dat eerst zelf probeert uit te googlen?
    Gegoogled en gevonden.
    Everything has a small beginning. Cicero

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    In dat geval zijn er nog steeds twee opties waaruit je dan kunt kiezen: wil je voor de '4 kabel' gaan om ook de preamp van de buizenversterker te kunnen gebruiken, of wil je van de buizenversterker puur de poweramp en speaker gebruiken om de 11r mee te versterken?
    Wat zijn de voor en nadelen?

    Her en der staat er te lezen dat de preamp meer "buzz" geluiden genereert die storend kunnen zijn.
    Indien we opteren voor de poweramp is er dan een andere manier dan de 4 cable method?
    Everything has a small beginning. Cicero

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 december 2004
    Locatie
    Mol (B)
    Berichten
    186

    Standaard

    Hoi , ik gebruik de 11r in 4cm met de nieuwe diezel d-moll head ... Werkt super , preamp van de diezel , fx pre en post van de 11r , poweramp van de diezel ... Alles midi geschakeld via rocktron midi mate ! Geen rare geluiden sound blijft puur lampen ademen. Heb geen extra distortion van de 11r nodig , de dmoll klinkt zalig ... Ook de clean trouwens. Thuis gewoon de 11r via pc! Kleine setup en alles wat je nodig hebt

    Gr

    Raf

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 december 2004
    Locatie
    Mol (B)
    Berichten
    186

    Standaard

    Ofwel gebruik je een lampeneindtrap rack , dus de moddeling van de 11r en versterking van de poweramp! Ofwel een head enkel als poweramp door de sound van de 11r via de fx return van de head .. Ofwel preamp en poweramp van de head en fx 11r via de 4 cable method

    Head enkel als poweramp is wat dom denkt ik dus ofwel rack poweramp ofwel 4 cm ;-)

    Raf

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raffie Bekijk bericht
    Ofwel gebruik je een lampeneindtrap rack , dus de moddeling van de 11r en versterking van de poweramp! Ofwel een head enkel als poweramp door de sound van de 11r via de fx return van de head .. Ofwel preamp en poweramp van de head en fx 11r via de 4 cable method

    Head enkel als poweramp is wat dom denkt ik dus ofwel rack poweramp ofwel 4 cm ;-)

    Raf
    Die "4 cm" waar je het over hebt. Wat mag dat dan wel zijn?
    Everything has a small beginning. Cicero

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top