Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 115
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Ik dacht toch echt bij de eerste 3 sec. Hans Teeuwen te horen....
    Klinkt goed. Niet geheel mijn smaak, maar voor dat genre... chapeau!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    dank strattie

    Het artwork is af.. phew.... alsof je een boek publiceert....

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #13

    Standaard

    Hi Pepe
    Wat is dit een stront eigenwijs staaltje artwork geworden zeg! En de losse stukjes krijgen ook allemaal een soort samenhang/zeggingskracht als je het geheel ziet.

    Je blijft (ook bij teruglezen) tamelijk vaag over de vraag wie het artwerk verzorgt. Is daarvoor aanleiding misschien?

    Wie het ook doet, diegene heeft op fraaie wijze een duimafdruk afgegeven. Ben zwaar onder de indruk.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Hi Gus
    De vormgeving & artwork is van mij, de fotografie van Anneloes Pabbruwee. Goeie foto's zijn altijd een probleem. Muzikanten zijn geen fotomodellen en de fotografen geen Anton Corbijns. Ik ben allang blij als er af en toe een foto tussen zit die niet iets lulligs heeft.
    Dus ik dacht, geen bandfoto's. Maar goed, dan moet je iets verzinnen als je niet tegen witte tekstvellen wil aankijken.

    Bij de titel, De klok tikt, bedacht ik dat het concept van tijd in de cover moest zitten. De zanger lijkt bevroren in de tijd maar alles om hem heen beweegt. En de achterkant is dezelfde foto van dan s'nachts met een voorbijrazende pizzakoerier.
    Grappig genoeg doet de voorkant me nu denken aan Lennons Rock'n roll album en de achterkant aan de achterkant van Abbey Road.
    De eerste sessie was met alleen de zanger en toevallig voorbijgangers, we hebben dat later over gedaan met bandleden als passanten. Je hebt nou wel het rare effect dat niet iedereen van de band er op staat maar door ze onherkenbaar te maken fungeren ze meer als object. Althans... zo heb ik het idee erdoor kunnen drukken.

    Nou alles naar de drukker, master wordt geperst.. half januari in de winkels, Itunes en Spotify en begin februari de doop in Paradiso. Tussendoor de nummers nog instuderen, hebben nog niks live gespeeld....
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #15

    Standaard

    Hi P
    Ahhh... en als de band het net zo waardeert als ik zit jij in the clear.
    Gefeliciteerd.

    En wat zeggen ze ook al weer over keuzes maken? Ik vind m verdomd goed gelukt.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Poeh , complimenten voor alles , klinkt goed en ziet er top uit. Hopelijk word al het werk beloont , maar dat zal ongetwijfelt gebeuren.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Poster voor de Paradiso, ondertussen bezig met een website.


    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    screenshot van het voorlopig design, misschien een beetje te spooky voor wat het is maar je moet roeien met de riemen die je hebt




    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    ... posters gemaakt....

    inmiddels bekend dat volgende week voor een clip gedraaid gaat worden... crew, acteurs, scenario, alles lijkt geregeld.



    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    nice

    zelf zou ik de website meer layouten richting sfeer van de affiches

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top