Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Standaard

    Het is gisteren van gekomen! Bij casa benelly de Alhambra 5p senorita en ik ben er heul blij mee :-). Ik lees nu pas jouw reactie Pertrus. Bedankt. Ik ben gelukkig een gezond mens maar vond de senorita echt een match met mij. Nu hoop ik dat een stimulans is voor mijn spel zoals de gitaarverkoper gisteren enthousiast tegen me zei.

  2. #12

    Standaard

    Deze? http://www.casabenelly.nl/scripts/pr...product=150734

    Mooie gitaar. Gefeliciteerd! Maar dat is geen flamenco gitaar toch?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #13

    Standaard

    Gefeliciteerd..! Hoop inderdaad dat het een stimulans gaat worden voor je spel echter..net wat mountainman zegt dit is toch geen flamenco? Of wilde je gewoon een flamenco hebben maar ben je toch bij je klassieke/spaans gitaar gebleven?
    Hoe dan ook als je er zo tevreden mee bent dan is het goed!!

  4. #14

    Standaard

    Ja Mountainman, die is het geworden! Het is uiteindelijk dus geen flamencogitaar. Met deze senorita ben ik absoluut tevreden. Mooie warme klank. Ik merk na een paar dagen spelen al zeker vooruitgang! Nu kan ik me niet meer verschuilen met smoesjes dat de gitaar slecht speelt ;-) Bedankt nog voor het meedenken! Groetjes, Safiye

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Locatie
    Hulsberg
    Berichten
    939

    Standaard

    Gefeliciteerd
    Mvgr. Dirk Jan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top