Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 54 van 54
  1. #51
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Het topic heeft nu weinig meer inhoud dan ruimte te bieden voor het ultieme gelijk halen. Gaarne nuttige bijdrages anders gaat er een slot op.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door episua Bekijk bericht
    Ik ben bekend met Orpheo's mening over de burstbuckers haha. Maar goed, het is zijn mening en die mag hij hebben en uitspreken. Graag zelfs want ik ben op zoek naar deze gebruikerservaringen. Bovendien vindt ik alle andere meningen net zo belangrijk dus ook Gretschguy helpt mij hier verder mee! Gretschguy heeft gelijk dat ik ouwe lullen vintage rock&roll speel. Ik heb een tijdje geleden wat samples opgenomen met de diverse Gibson pickups. Zal ze hier binnenkort ff plaatsen.
    Al iets besloten / aangeschaft? Die samples zou ik trouwens graag horen.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Standaard

    Nog niks besloten wb de nieuwe humbuckers. Bovendien heb ik net deze week mijn geld nog aan een Rickenbacker 350v63 uitgegeven haha! Dus het gitaarpotje is voor dit jaar weer leeg. Heb wel na aanleiding van Gus zijn 'The creamery pickups' tip mijn rickenbacker 330 brugelement naar hem opgestuurd. Hij gaat er voor zorgen dat hier wat meer output uit gaat komen.
    De 57 classics klinken echt niet slecht en naar mijn eigen mening klinkt mijn Les Paul toch wel zoals een goede lp moet klinken. Misschien wil ik er iets van maken wat het niet is?
    Met de nieuwe ric ben ik meteen tevreden, de lp heb ik altijd mooi gevonden hoor maar misschien is het mijn sound gewoon niet.
    Die soundclips heb ik nog wel. Is er een soort photobucket maar dan voor mp3tjes?

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Misschien ben ik niet helemaal on topic met mijn vraag, maar ik probeer het maar. Les Paul (de man zelf) heeft jaren lang gespeeld met een Les Paul recording. Die van Les zelf zou best eens fors gemodificeerd kunnen zijn geweest, In de serie exemplaren van de Gibson Les Paul recording zaten elementen met lage impedantie. Wat voor voordelen en nadelen zaten daar nou aan verbonden?
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top