Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: hier mijn solo

  1. #1
    hoi

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.018

    Standaard

    Klinkt goed, hoewel ik er liever geen beeld bij heb Ik heb niets tegen expressie maar het mag van mij een tandje minder....
    Op dit filmpje kom je er nog beter van af: http://www.youtube.com/watch?v=PGv-B...eature=related
    Hier heb je natuurlijk ook begeleiding dus dan heb je als luisteraar meer houvast.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Tuulk man ! Hoe gekkere koppen hoe beter, tof gedaan die solo ! Vette stratsound, komt die sound uit die tweed amp achter je ? Geinig afgeragd dingetje trouwens !

  4. #4

    Standaard

    Hey bedankt!!
    Wat betreft expressie.. ik kan er niet zoveel aan doen, het is wel echt gemeend
    Sound is de '60 princeton tweed naast mee, doorgelust naar de '82 Marshall 1960AX cab, met een HBE Doomsday distortion, Xtotic RC Booster (SH) en Malekko Ekko 616 delay.
    hoi

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard

    Lekkere solo, beetje Zappa-achtig.

    En hou die expressie er alsjeblieft in. Beter dan al die Hollandse zoutzakken die maar een beetje ongeintersseerd voor zich uit staan te staren.
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    goeie sound, zappa hoor ik niet
    expressie, ja ik zag op you tube comments dat ronnie earl ook zou overdrijven in zijn tutorial video. dat heb je met de generatie youtube kijkers die vooral aziatische wonderkidslaapkamergitaristen gewoon zijn. my face goes ook bezerk als ik speel. dat heet: één zijn met je instrument

  7. #7

    Standaard

    ik blijf gewoon stoïcijns voor mij uitkijken en grinnik wat in mijzelf op het eind als reactie op wat ik nu weer uit de gitaar geprutst heb oh ja ik wil ook nog wel eens met mijn voet een tap beweging maken als ik echt wild word.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top